spirito Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Jeg har lyst til å vokse leggene. Er det veldig vondt? Hva slags voks er best? Varm/kald? Merke? Hvor lenge varer det egentlig? 0 Siter
UHU Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Vet ikke, men bare tanken på det.... AU!! ( 0 Siter
Atene Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Jeg prøvde en gang, jeg var i England på kurs, og der var det mye billigere enn hjemme. Det var mindre vondt enn jeg hadde ventet. Enklere når noen andre gjør det, og det går fort. Men resultatet... dagen etter så jeg ut som en ribbet høne, med gåsehud over hele leggen. Det varte til håret begynte å vokse ut igjen, og så kan man ikke gjenta behandlingen før håret er blitt minst en halv centimeter - hva gjør man i mellomtiden ? Det ble med den ene gangen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Jeg ble også nuppete slik som Atene og dessuten vokste det ganske fort ut igjen. Men har et par venninner som påstår at de har fått mindre hår. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Du får best resultat hvis du drar i en hudpleiesalong el.l. og får det gjort med varmvoks. Å drive med det hjemme er for forbanna klin. Kaldvoks til hjemmebruk gir også greit resultat. Jeg synes ikke det gjør så veldig vondt ihvertfall. 0 Siter
pip Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Litt på siden, men dog: Ifølge Arnold Swxxxxxnegger så var det å stille som guvernørkandidat i California det vanskeligste valget han hadde tatt, etter valget om å vokse seg. Jupp. 0 Siter
spirito Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Litt på siden, men dog: Ifølge Arnold Swxxxxxnegger så var det å stille som guvernørkandidat i California det vanskeligste valget han hadde tatt, etter valget om å vokse seg. Jupp. Hahaha :-) 0 Siter
Gjest Lykkeliter Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Vet ikke, men bare tanken på det.... AU!! ( ....tenk da på de som tar Brazilian (voks av underlivet - og da snakker vi _alt_ hår bort) AAAUUUU!!!!! 0 Siter
spirito Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 ....tenk da på de som tar Brazilian (voks av underlivet - og da snakker vi _alt_ hår bort) AAAUUUU!!!!! Jeg napper bikinilinja. Man blir herdet etterhvert, og det gjør ikke så vondt. Men jeg kan tenke meg at det er grusomt å ta alt på en gang! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Veet varmvoks er definitivt best. Veet roll-on er praktisk, men litt dyr i bruk. Og det er verdt det. Hårløs i noen uker, og håret er tynt og lyst når det vokser ut igjen. Jeg har fått mye mindre hår på leggene. 0 Siter
spirito Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Veet varmvoks er definitivt best. Veet roll-on er praktisk, men litt dyr i bruk. Og det er verdt det. Hårløs i noen uker, og håret er tynt og lyst når det vokser ut igjen. Jeg har fått mye mindre hår på leggene. *noterer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.