Gå til innhold

Voksing av legger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å vokse leggene. Er det veldig vondt? Hva slags voks er best? Varm/kald? Merke? Hvor lenge varer det egentlig?

Skrevet

Jeg prøvde en gang, jeg var i England på kurs, og der var det mye billigere enn hjemme.

Det var mindre vondt enn jeg hadde ventet. Enklere når noen andre gjør det, og det går fort.

Men resultatet... dagen etter så jeg ut som en ribbet høne, med gåsehud over hele leggen. Det varte til håret begynte å vokse ut igjen, og så kan man ikke gjenta behandlingen før håret er blitt minst en halv centimeter - hva gjør man i mellomtiden ?

Det ble med den ene gangen.

Skrevet

Jeg ble også nuppete slik som Atene og dessuten vokste det ganske fort ut igjen.

Men har et par venninner som påstår at de har fått mindre hår.

Skrevet

Du får best resultat hvis du drar i en hudpleiesalong el.l. og får det gjort med varmvoks. Å drive med det hjemme er for forbanna klin. Kaldvoks til hjemmebruk gir også greit resultat. Jeg synes ikke det gjør så veldig vondt ihvertfall.

Skrevet

Litt på siden, men dog: Ifølge Arnold Swxxxxxnegger så var det å stille som guvernørkandidat i California det vanskeligste valget han hadde tatt, etter valget om å vokse seg.

Jupp.

Skrevet

Litt på siden, men dog: Ifølge Arnold Swxxxxxnegger så var det å stille som guvernørkandidat i California det vanskeligste valget han hadde tatt, etter valget om å vokse seg.

Jupp.

Hahaha :-)

Gjest Lykkeliter
Skrevet

Vet ikke, men bare tanken på det.... AU!! :o(

....tenk da på de som tar Brazilian (voks av underlivet - og da snakker vi _alt_ hår bort) AAAUUUU!!!!!

Skrevet

....tenk da på de som tar Brazilian (voks av underlivet - og da snakker vi _alt_ hår bort) AAAUUUU!!!!!

Jeg napper bikinilinja. Man blir herdet etterhvert, og det gjør ikke så vondt. Men jeg kan tenke meg at det er grusomt å ta alt på en gang!

Gjest papirtiger
Skrevet

Veet varmvoks er definitivt best. Veet roll-on er praktisk, men litt dyr i bruk.

Og det er verdt det. Hårløs i noen uker, og håret er tynt og lyst når det vokser ut igjen. Jeg har fått mye mindre hår på leggene.

Skrevet

Veet varmvoks er definitivt best. Veet roll-on er praktisk, men litt dyr i bruk.

Og det er verdt det. Hårløs i noen uker, og håret er tynt og lyst når det vokser ut igjen. Jeg har fått mye mindre hår på leggene.

*noterer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...