Gå til innhold

Erfaringer med nyere BMW 5-serie?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med BMW 5-serie, helst touring, 1997 og nyere (E39)

Vil helst ha en 523i eller større, har kikket på 525TDSA evt 530 DAT. Prøvekjørte en 520i (1999), og den manglet litt synes vi. Nå har jo 520i 2,2 liters motor som yter 170 hk, men hadde ikke tenkt på en så ny...

Noen som har erfaring med denne bilen? Skal ha plass til bikkje og barnevogn pluss bagasje, så vi må nok til med takboks uansett.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116770-erfaringer-med-nyere-bmw-5-serie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ørkenvandreren

...er det ikke litt spinnvilt å kjøpe en så dyr bil, når du skal lempe småunger og bikkjer i den? Jeg ser for meg verditapet galoppere for hver is ungene kliner i baksetet og for hvert bikkjehår som filtrer seg inn i matter og setetrekk....

Nei, kjøp en gammel 740/850 stasjonsvogn, sleng en gammel takboks på, og du har plass i massevis og bil så lenge du orker å ha'n. Rimelig sikre er de også. Eneste problemet er at toppsjefene i oljeselskapene får utløsning hver gang du må fylle tanken. Og det er ikke sjelden....

...er det ikke litt spinnvilt å kjøpe en så dyr bil, når du skal lempe småunger og bikkjer i den? Jeg ser for meg verditapet galoppere for hver is ungene kliner i baksetet og for hvert bikkjehår som filtrer seg inn i matter og setetrekk....

Nei, kjøp en gammel 740/850 stasjonsvogn, sleng en gammel takboks på, og du har plass i massevis og bil så lenge du orker å ha'n. Rimelig sikre er de også. Eneste problemet er at toppsjefene i oljeselskapene får utløsning hver gang du må fylle tanken. Og det er ikke sjelden....

Har du hørt om skinnseter? Volvo er ikke aktuelt, det blir Beemer uansett :-)

Gjest Nettopp

BMW har falt endel i pris den senere tid. Det gjør dem løselige for vanlige folk. Dessuten har BMW en kjørekomfort man ikke kan forestille seg før man har kjørt en, og det har tydeligvis ikke du gjort.

Joda, jeg holdt meg bare til BWM i flere år, med nye modeller hvert år. Rett og slett fordi jeg ikke visste bedre.

Annonse

Clue1365380406

Ja, jeg har erfaring med BMW. Ikke touring, men 523iA, 2000-mod, M-edition. Denne har stivere understell enn de andre modellene, og ligger altså bedre på veien.

Flotte kjøreegenskaper, god sikkerhet, god bagasjeplass, veeeldig god på langtur!

Er det noe spesifikt du lurer på?

Ja, jeg har erfaring med BMW. Ikke touring, men 523iA, 2000-mod, M-edition. Denne har stivere understell enn de andre modellene, og ligger altså bedre på veien.

Flotte kjøreegenskaper, god sikkerhet, god bagasjeplass, veeeldig god på langtur!

Er det noe spesifikt du lurer på?

Priser på service, feil/mangler, hva man bør se etter osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...