Gå til innhold

Sex uten kondom - søl?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg har brukt kondomer under sex hele tiden... Noen ganger Hoppa av i svingen som de sier... Og da synes jeg det blir kliss og søl...

Men det er jo litt styr og bruke kondomer, og dyrt... Og lurte på hva andre mener. Er det mye gris når man bruker p piller? Da blir jo ikke spermen samla opp i noe som man kaster....

Hva er sikrest mot raviditet?

Og hvis man har sf... Kaster opp en gang i blandt, og tar avføringspiller en gang i blandt... Er det da lite trygt å ta p piller?

Håper på svar.. :)

Hilsen jente på 20

Gjest teatrika
Skrevet

Har aldri brukt kondom under samleie, så jeg kan ikke sammenligne, men synes ikke at det er noe problem uten! Når man er ferdig, går man som regel på do etterpå- det bør man gjøre uansett med tanke på bakterier- og da kommer det meste ut igjen der. Når man hopper av i svingen, kan det bli noe klikk, men ikke så ille synes jeg. Ha en dorull, eller et håndkle i nærheten, så er ikke det noe problem:-)

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Har aldri brukt kondom under samleie, så jeg kan ikke sammenligne, men synes ikke at det er noe problem uten! Når man er ferdig, går man som regel på do etterpå- det bør man gjøre uansett med tanke på bakterier- og da kommer det meste ut igjen der. Når man hopper av i svingen, kan det bli noe klikk, men ikke så ille synes jeg. Ha en dorull, eller et håndkle i nærheten, så er ikke det noe problem:-)

:)

Men sæden blir altså inni jenta, og kommer ut på do som regel?

Så at gutter synes det er kjipt å løpe på do og kaste kondomet, er like så kjipt om jenta må løpe på do for å få vekk sæden etterpå? I grunn...?

Gjest CatePus
Skrevet

Dersom du kaster opp og bruker avføringsmidler, bør du absolutt fortsette med kondom fremfor p-pille.

Eventuelt kan du ta p-pillen rett før du legger deg, slik at du er sikker på at den tas opp i blodet (regner med at du ikke kaster opp/går på do på nettene?)

Tror ellers de fleste har en rull med papir i rekkevidde, for å tørke opp det "verste" sølet.

Ganske lurt å tisse litt etter samleiet, spesielt hvis du har sittet oppå ham, for å skylle bort bakterier.

Skrevet

Kaster opp og avføringspiller?? Er dere helt fra vettet?

Gjest Ikkejegnei
Skrevet

Kaster opp og avføringspiller?? Er dere helt fra vettet?

Dere? Jeg vil ikke havne i samme bås som det skrullehuet der.

Skrevet

Jeg tror p-sprøyte er et bedre alternativ om det er slik at du kaster opp og tar avføringspiller. Forhør deg på helsestasjon for ungdom eller hos lege.

Sex SKAL være litt klin. Greit å ha et håndkle i nærheten.

Håper du gjør noe med spiseforstyrrelsen??!!

http://www.iks.no

Gjest teatrika
Skrevet

:)

Men sæden blir altså inni jenta, og kommer ut på do som regel?

Så at gutter synes det er kjipt å løpe på do og kaste kondomet, er like så kjipt om jenta må løpe på do for å få vekk sæden etterpå? I grunn...?

Altså, man trenger ikke å gjøre det umiddelbart etterpå da! Den renner ikke ut, hvis man ikke står opp fra senga rett etterpå...(tyngdekraften). Skal man opp, så kan man like gjerne ta seg en tur på do.....man kan godt ligge å kose etterpå, eller faktisk sove også, men da kan det være litt klissete i senga om morgenen....åsså er det ikke snakk om uhorvelige mengder heller da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...