Gå til innhold

Renèe Zellweigger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høne I Frikassè

Ahhh.. Det har visst virka bra på alle bortsett fra Moskva-Marit?

Tjah..det kan jo diskuteres. Hun sier jo selv at hun trolig ikke ville levet i dag hvis det ikke var for den kuren. Hun har vel ikke gått ned så alt for mange nødvendige kilo, men hun har visst fått en meget bedre helse.

Jeg måler også helse i kilo. Hvis jeg hadde 150 kilo for mye på kroppen, men indre organer hadde det bra, ville jeg fortsatt sagt at jeg hadde dårlig helse. Hjertet må jo jobbe på høygir for å pumpe mye mer blod rundt, samt at ledd som knær og rygg osv går til helvete.

Men så lenge man har sunn lever og milt så kan man kanskje være ubeskrivelig feit?

Tjah..det kan jo diskuteres. Hun sier jo selv at hun trolig ikke ville levet i dag hvis det ikke var for den kuren. Hun har vel ikke gått ned så alt for mange nødvendige kilo, men hun har visst fått en meget bedre helse.

Jeg måler også helse i kilo. Hvis jeg hadde 150 kilo for mye på kroppen, men indre organer hadde det bra, ville jeg fortsatt sagt at jeg hadde dårlig helse. Hjertet må jo jobbe på høygir for å pumpe mye mer blod rundt, samt at ledd som knær og rygg osv går til helvete.

Men så lenge man har sunn lever og milt så kan man kanskje være ubeskrivelig feit?

Uvisst. Hun ser unektelig ikke spesielt sunn utihvertfall.

Hun har en sykdom som gjør henne stor, og som også svekker kroppen hennes. Hun har forsøkt "alt" for å gjøre noe med det -og Feonkuren er den eneste som har gitt neon forandring.

Hun har bedre helse, det betyr jo ikke at den er på topp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...