Gå til innhold

Slette ting

Gjest Sommeren er fin

Anbefalte innlegg

Gjest Sommeren er fin
Skrevet

Hvordan kan man slette ting man har vært inne på så ingen andre kan finne det ut? Kan noen hjelpe meg?

Gjest CatePus
Skrevet

Verktøy, Alternativer for Internett, Slett logg.

Gjest Sommeren er fin
Skrevet

Verktøy, Alternativer for Internett, Slett logg.

ok takk skal du ha, da har du reddet meg.

Gjest CatePus
Skrevet

ok takk skal du ha, da har du reddet meg.

Hehe, skal ikke engang spørre hva du skjuler...

For sikkerhets skyld, etter at du har slettet loggen, bruk søkeren og se om du kan finne spor etter hemmelighetene dine. Er ikke helt proff, ser du....

Skrevet

Hehe, skal ikke engang spørre hva du skjuler...

For sikkerhets skyld, etter at du har slettet loggen, bruk søkeren og se om du kan finne spor etter hemmelighetene dine. Er ikke helt proff, ser du....

Ser ut som det gikk bra kom ikke noe opp på søket, så da var jeg heldig denne gangen.....

Gjest CatePus
Skrevet

Ser ut som det gikk bra kom ikke noe opp på søket, så da var jeg heldig denne gangen.....

Alltid hyggelig å kunne hjelpe ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...