Gjest Sommeren er fin Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Hvordan kan man slette ting man har vært inne på så ingen andre kan finne det ut? Kan noen hjelpe meg? 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Verktøy, Alternativer for Internett, Slett logg. 0 Siter
Gjest Sommeren er fin Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Verktøy, Alternativer for Internett, Slett logg. ok takk skal du ha, da har du reddet meg. 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 ok takk skal du ha, da har du reddet meg. Hehe, skal ikke engang spørre hva du skjuler... For sikkerhets skyld, etter at du har slettet loggen, bruk søkeren og se om du kan finne spor etter hemmelighetene dine. Er ikke helt proff, ser du.... 0 Siter
Snøvit Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Hehe, skal ikke engang spørre hva du skjuler... For sikkerhets skyld, etter at du har slettet loggen, bruk søkeren og se om du kan finne spor etter hemmelighetene dine. Er ikke helt proff, ser du.... Ser ut som det gikk bra kom ikke noe opp på søket, så da var jeg heldig denne gangen..... 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Ser ut som det gikk bra kom ikke noe opp på søket, så da var jeg heldig denne gangen..... Alltid hyggelig å kunne hjelpe ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.