Solsikke Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Er ikke noe særlig her lenger, men ville gjerne dele det med dere likevel Den prøven jeg har fryktet for i 14 år, besto jeg nå i dag På første forsøk, skjønner ikke hva jeg har gruet meg sånn til egentlig. Så er det bare kjøringen som gjenstår da 0 Siter
Gjest selje Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Der kan du se! Smartere enn du tror! Personlig var jeg så redd for å få hetta den gangen jeg skulle kjøre (praktisk del) at jeg var dum og tok en nervepille. Det pleide jeg ikke ta den gangen. Resultat: Tåkete og sein. Og strøk. Gikk opp igjen to uker seinere uten pille og sto. Så ikke ta pille! 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Gratulerer, Solsikke! Greit å ha lappen, men ikke bli usprek av den grunn ;o) 0 Siter
Solsikke Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Der kan du se! Smartere enn du tror! Personlig var jeg så redd for å få hetta den gangen jeg skulle kjøre (praktisk del) at jeg var dum og tok en nervepille. Det pleide jeg ikke ta den gangen. Resultat: Tåkete og sein. Og strøk. Gikk opp igjen to uker seinere uten pille og sto. Så ikke ta pille! hehehe, nei ingen fare for det. Jeg er ikke nervøs i bilen Eller var i alle fall ikke det før. Det jeg var nervøs var den teoretiske delen. 0 Siter
Solsikke Skrevet 20. august 2003 Forfatter Skrevet 20. august 2003 Gratulerer, Solsikke! Greit å ha lappen, men ikke bli usprek av den grunn ;o) Å neida Skal ikke bli usprek av den grunn. Forsøker jo å få et sunnere liv nå med mye tur i skog og mark og sykkelturer. Så det håper jeg da fortsetter 0 Siter
Gyda Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 Gratulerer så mye! Kjøringa går nok like bra - og så er det bare å suse ut i verden! 0 Siter
fresja Skrevet 20. august 2003 Skrevet 20. august 2003 hehehe, nei ingen fare for det. Jeg er ikke nervøs i bilen Eller var i alle fall ikke det før. Det jeg var nervøs var den teoretiske delen. Jeg er motsatt av mange andre. Var ikke nervøs for teorien, men jeg gruet meg noe forfedelig til oppkjøringen. Gikk bra i andre forsøk. 0 Siter
Gjest Iznogood Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Gratulere, Solsikke! Kjør pent videre :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.