Gå til innhold

I dag besto jeg teorieksamen til førerprøven

Anbefalte innlegg

Er ikke noe særlig her lenger, men ville gjerne dele det med dere likevel :D

Den prøven jeg har fryktet for i 14 år, besto jeg nå i dag :) På første forsøk, skjønner ikke hva jeg har gruet meg sånn til egentlig.

Så er det bare kjøringen som gjenstår da :D

Fortsetter under...

Der kan du se! Smartere enn du tror! Personlig var jeg så redd for å få hetta den gangen jeg skulle kjøre (praktisk del) at jeg var dum og tok en nervepille. Det pleide jeg ikke ta den gangen. Resultat: Tåkete og sein. Og strøk. Gikk opp igjen to uker seinere uten pille og sto. Så ikke ta pille!

Der kan du se! Smartere enn du tror! Personlig var jeg så redd for å få hetta den gangen jeg skulle kjøre (praktisk del) at jeg var dum og tok en nervepille. Det pleide jeg ikke ta den gangen. Resultat: Tåkete og sein. Og strøk. Gikk opp igjen to uker seinere uten pille og sto. Så ikke ta pille!

hehehe, nei ingen fare for det. Jeg er ikke nervøs i bilen :D Eller var i alle fall ikke det før. Det jeg var nervøs var den teoretiske delen.

Gratulerer, Solsikke!

Greit å ha lappen, men ikke bli usprek av den grunn ;o)

Å neida :) Skal ikke bli usprek av den grunn. Forsøker jo å få et sunnere liv nå med mye tur i skog og mark og sykkelturer. Så det håper jeg da fortsetter :D

Annonse

hehehe, nei ingen fare for det. Jeg er ikke nervøs i bilen :D Eller var i alle fall ikke det før. Det jeg var nervøs var den teoretiske delen.

Jeg er motsatt av mange andre. Var ikke nervøs for teorien, men jeg gruet meg noe forfedelig til oppkjøringen. Gikk bra i andre forsøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...