Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

polly1365380357

Det er jo humbug - på lik linje med de mange diskuterte for noen dager siden - synske personer, spådamer, håndspålegging o.l.. Dnne undersøkelsen er ikke den første som beviser at det ikke er snev av "sannhet" i astrologien. En fransk undersøkelse for ca 10 år siden sjekket ut 40 000 franskmenn/yrkesvalg i forhold til hva de skulle passe best til sett i forhold til sitt horoskop: Intet beviselig sammenfall!

Nei - dette er underholdningsindustri - eventuelt bedrageri!

Annonse

Jo, jeg tror det er noe i det, men ikke de fire linjene som står i vg hver lørdag eller er det hver dag...?

Har fått satt opp ordentlig horoskop for meg selv, og det er utrolig artig å lese, kjenner igjen meg selv der mye, det er MASSE som stemmer, men bare litt som ikke stemmer. Stefaren min som er som mange av dere, overbevist om at det er humbug prøver å si at det stemmer på alle, men man kjenner igjen det om seg selv best, leste faktisk gjennom en del av mitt horoskop, jeg spurte om det stemte bra på han. Så sa han etterpå at det faktisk var en reell beskrivelse på meg som person...

Jeg har også blitt spådd i tarot en gang, det tror jeg kanskje ikke fullt så mye på, men fikk noen svar som er utrolig positivt for meg og livet mitt, så da velger jeg å tro litt på det allikevel :)

Gjest værkvinnen

Tror og tror, jeg lar meg nærmest ubevisst styre av f.eks. hvilket stjernetegn potensielle dater er født i. Jeg har veldig dårlig erfaring med mannlige jomfruer, så der blir det ingen date. Er heller ikke så veldig begeistret for mannlige fisker.

Skytten og løven derimot, jamm, jamm!!

Jada, jeg vet det bare er tull, men likevel, noe er det vel i det??

Når forskere hiver seg over astrologien, uten at de tar med et viktig moment som FØDESTED, så tror jeg mer på astrologi enn jeg gjør på de de som har prestert denne "forskningen".

Det blir ikke troverdig når de "glemmer" et av hovedelementene i horoskopet

Hadde jeg tilfeldigvis blitt fødd i f.eks. Oslo istedenfor Bergen, ville livet mitt og personligheten vært helt annerledes da?

Ulv I Faarikaal

Å tro på astrologi er akkurat like fornuftig og logisk som å være religiøs.....

Og nei - jeg er heller ikke religiøs:-)

Men et liv før døden tro du kanskje på, og at noe er forutsigbart ?

F eks at at paven ikke vil bli muslim med det første ?

Annonse

Men et liv før døden tro du kanskje på, og at noe er forutsigbart ?

F eks at at paven ikke vil bli muslim med det første ?

Jeg tror sterkt på et liv før døden, og jeg tror nok det er ganske forutsigbart at paven ikke blir muslimsk med det første.

Men det er ikke fordi jeg har lest det i stjernene....:-)

Ulv I Faarikaal

Jeg tror sterkt på et liv før døden, og jeg tror nok det er ganske forutsigbart at paven ikke blir muslimsk med det første.

Men det er ikke fordi jeg har lest det i stjernene....:-)

Det er utrolig at ting rundt en blir veldig forutsigbart med observasjoner, lytting, kunnskaper og erfaring ?

Hadde jeg tilfeldigvis blitt fødd i f.eks. Oslo istedenfor Bergen, ville livet mitt og personligheten vært helt annerledes da?

Iflg astrologien er breddegrad på jorda et viktig moment.

Poenget mitt er, at hvis disse "forskerne" skal ta for seg astrologi som forskningsprosjekt, så bør man forvente at de gjør det med noe større vekt på det astrologien bygger på. Hvis ikke blir det veldig "light".

Ulv I Faarikaal

Meget betenkelig er firma- eller næringsastrologi. 5. oktober holder "erhvervs-astrologenes forening" ISBA nemlig en storslått konferanse på hotel d Angleterre i København. Konferansen heter jammen 'Astrologi som ledelses ­ og investeringsværktøj.' Det koster kun 5.400 kroner + moms pr deltager for en formiddag, og for dette beskjedne beløp vil stjernetyderne over en dejlig frokost gi dansk næringsliv en række kvalitetsforedrag om de himmelske fordelene ved å la stjernene lede og fordele arbeidet.

Meget betenkelig er firma- eller næringsastrologi. 5. oktober holder "erhvervs-astrologenes forening" ISBA nemlig en storslått konferanse på hotel d Angleterre i København. Konferansen heter jammen 'Astrologi som ledelses ­ og investeringsværktøj.' Det koster kun 5.400 kroner + moms pr deltager for en formiddag, og for dette beskjedne beløp vil stjernetyderne over en dejlig frokost gi dansk næringsliv en række kvalitetsforedrag om de himmelske fordelene ved å la stjernene lede og fordele arbeidet.

argghhh - verden vil bedras!!!

Tenk hvor rik jeg kunne ha blitt, hvis jeg ikke hadde noen moral.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...