Gå til innhold

Hjemmesidehjelp: "page not found"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehh, det er han jeg egentlig spør for da.. Brutter'n asså..:geiper:

Jamen det er vel ikke han sjøl som "hoster" domenet, er det det, da? Det er det jeg mener med verten! :)

Hos IPowerWeb, der jeg har søstra mi sitt domene, er det et omfattende kontrollpanel som man får tilgang til via nettleseren. Der kan jeg bl.a. endre utseende på de ulike feilmeldingssidene slik at de matcher resten av nettstedet.

Hos WebDeal, der mitt eget domene ligger, finnes ikke denne muligheten. Jeg mailet dem for å høre om de hadde mulighet til å skreddersy på andre måter, men det hadde de ikke.

Jamen det er vel ikke han sjøl som "hoster" domenet, er det det, da? Det er det jeg mener med verten! :)

Hos IPowerWeb, der jeg har søstra mi sitt domene, er det et omfattende kontrollpanel som man får tilgang til via nettleseren. Der kan jeg bl.a. endre utseende på de ulike feilmeldingssidene slik at de matcher resten av nettstedet.

Hos WebDeal, der mitt eget domene ligger, finnes ikke denne muligheten. Jeg mailet dem for å høre om de hadde mulighet til å skreddersy på andre måter, men det hadde de ikke.

Ups.. Aner ikke hvordan det er der han har domene.

Jeg får vise han denne tråden i morra.

Oki, takk for svar fuggel'n..

Annonse

Enkel sak. Ligger hjemmesiden på en Unix/Linux server med Apache kan du lett styre dette med .htacess. Litt anderledes på en Win-server.

Du kan søke på "404" på http://www.html.dk/ så finner du masse tips om emnet.

1000 takk for svar. Jeg skal gi beskjed videre til brutter'n :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...