Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest forspilte sjanser

Tja, det måtte være den gangen mitt samboerforhold akkurat hadde gått i vasken, jeg satt igjen alene med et lite barn. Min eks-samboer og jeg hadde oss en liten avskjedsstund, ca. en måned senere sto jeg med en positiv graviditetstest i handa, og noen uker deretter ble det konstatert tvillinger på ultralyd.

Akkurat da angret jeg, men det gikk fort over. Hva hadde vel livet vært uten alle barna?

Ellers så angrer jeg stort sett bare på alle sjansene jeg lar gå fra meg. LOL

Annonse

Å jada. Det finnes en hel del menn/gutter der ute som tror de er Guds gave til kvinnen, men som viser seg å være det motsatte...

Bare så synd det ikke blinker "BAD IN BED" i panna på slike, sånn at man hadde fått signaler om å beholde klærne på. Da hadde jeg bare mumlet fjellvettregelen "Det er ingen skam å snu i tide!" og kommet meg ut før det var for sent :-)

Gjest Lurerbarelittjeg

Ja, en gang for 17 år siden.

Mannen smittet meg med sopp.

Ante ikke hva det var, trodde jeg hadde fått aids eller noe, fordi han var afrikaner.

Litt ung og uvitende var jeg nok.

Smitter sopp? Jeg hadde sopp en gang, men samboeren min fikk ikke det...

Annonse

Vil helst at livet mitt skal være perfekt uten dårlige erfaringer, men det er kanskje for mye forlangt?

Ikke for mye forlangt det, vel Du tar selv dine valg, og du kan velg si nei til sex før du kjenner fyren og "vet" at du slipper angre.

Selv har jeg holdt den standarden der, og dermed hatt det utrolig fint seksuelt med dem jeg har hatt det med. Dessuten har det alltid vært i forhold. Men der er folk forskjellige. Noen gir blanke i at de deler noe så fint med en de har plukket opp på gata...

Det er under min standard. Og nei, jeg er ikke prippen. Bare opptatt av å ikke være løsaktig. Det fører bare tull med seg.

Så nei, jeg har ikke angret.

Ikke for mye forlangt det, vel Du tar selv dine valg, og du kan velg si nei til sex før du kjenner fyren og "vet" at du slipper angre.

Selv har jeg holdt den standarden der, og dermed hatt det utrolig fint seksuelt med dem jeg har hatt det med. Dessuten har det alltid vært i forhold. Men der er folk forskjellige. Noen gir blanke i at de deler noe så fint med en de har plukket opp på gata...

Det er under min standard. Og nei, jeg er ikke prippen. Bare opptatt av å ikke være løsaktig. Det fører bare tull med seg.

Så nei, jeg har ikke angret.

Enig med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...