Gå til innhold

Verste uttrykk jeg vet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er når folk sier de ikke har tid til å bli/ være syk.

De gangene jeg har vært syk har jeg ikke akkurat hatt store valget.

Skrevet

De som sier det ønsker vel å fremstå som "helter" som står på uansett...

Eller som ønsker å få folk til å tro at når de endelig tar seg en 3-dagers at de er dødssyke...

Skrevet

Verste uttrykket jeg vet har jeg lært på dol. Tisserompe! Snakk om misvisende begrep!

Hrmf

Skrevet

Verste uttrykket jeg vet har jeg lært på dol. Tisserompe! Snakk om misvisende begrep!

Hrmf

Var vel SDD, som lærte deg det tenker jeg :-)

Skrevet

Var vel SDD, som lærte deg det tenker jeg :-)

Ehm "tiss I rompe" ja.. Tror jeg lærte det før jeg hadde hørt om SDD.. ;)

Skrevet

Hrmf

eller hva med; "piss meg i øret"..???

Skrevet

Ehm "tiss I rompe" ja.. Tror jeg lærte det før jeg hadde hørt om SDD.. ;)

Uttrykket eller å gjøre det?

Skrevet

Norlendinger sier det :-)

Skrevet

Verste uttrykket jeg vet er når folk sier syke folk er late

Gjest kostera
Skrevet

Verste uttrykket jeg vet er når folk sier syke folk er late

Det er jeg enig i.

Skrevet

Det er jeg enig i.

Det er bra at vi er enig om det i hvert fall :o)

Skrevet

Hrmf

Hehe

*så enig så enig*

Hva ER det egentlig?

Opplevelsen av å sitte på do når man har diaré på 5. dagen? ;-)

Skrevet

De som sier det ønsker vel å fremstå som "helter" som står på uansett...

Eller som ønsker å få folk til å tro at når de endelig tar seg en 3-dagers at de er dødssyke...

He-he! Enig!

Skrevet

Hrmf

Nei, det ekleste leste jeg her inne i går: blodsex....

Skrevet

Jeg har ikke tid til å være syk, så jeg har sikkert sagt det. Men er jeg syk, må jeg fint være det!

Minner om en slektning som ikke hadde tid å være syk (lungebetennelse). Han skjøttet sin jobb og sine verv i et par organisasjoner. Han døde.

Gjest Kameliagunda
Skrevet

Nei, det ekleste leste jeg her inne i går: blodsex....

.....Yækk!! Så enig!!!! Ufyselig.......Skikkelig prevansjon for meg i hvertfall.. ;O(

Clue1365380406
Skrevet

Hvis jeg sier at jeg ikke har tid til å bli syk, så mener jeg at det da er mye viktig jeg går glipp av.....jeg har for eks ikke tid til å bli syk rett før jeg skal ha fem eksamener....da får jeg nemlig ikke tid nok til å lese.

For blir jeg syk, da må jeg stort sett legge det meste til side.

Skrevet

Hvorfor det?

Selv bruker jeg å si det om jeg ikke vil treffe noen som med stor sannsynlighet kan smitte meg med f.kes oppkast, influensa eller lignenede. Synes ikke at det er verdt besøket om jeg da må gå glipp av noe viktig.

Gjest lis@bet
Skrevet

Jeg pleide å si "pul meg i øret" da jeg var tøff fjortis. Ikke nordlending engang, vøtt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...