Gå til innhold

Gode menneske, kan du hjelpe?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjørt virustest i Semantec Security. Resultat: Null virus.

MEN - Mitt installerte Norman virusprogram kom likevel opp med denne:

NVC oppdaget en trojaner, men kan ikke fjerne den.

Fil: 'sånn og slik'

Trojaner: JS/Spawn.A

Har du peil på hvor og hvordan jeg fjerner frekkasen? Finner ikke noe som passer under Semantec Security.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/116890-gode-menneske-kan-du-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kom til å tenke på en test i PC-World. Norton, som du kjørte, skal ta absolutt alt av virus og fanskap, hvis du kjører den sammen med en brannmur (og den er jo inkludert i pakken).

Er det noe fornuftig å kjøre to virusprogrammer da? Norton og Norman er vel ikke det samme?

Jeg kom til å tenke på en test i PC-World. Norton, som du kjørte, skal ta absolutt alt av virus og fanskap, hvis du kjører den sammen med en brannmur (og den er jo inkludert i pakken).

Er det noe fornuftig å kjøre to virusprogrammer da? Norton og Norman er vel ikke det samme?

Norton Security har jeg ikke installert.Pleier bare å lete opp følgende side og sjekke for virus innimellom:

http://security.symantec.com/ssc/home.asp?j=1&langid=us&venid=sym&plfid=20&pkj=MYMIPJUIYCZRWEJGSSK

Når det gjelder nedlasting og installering av virusprogram har jeg valgt å droppe Norton Sec, det var jo bare kluss med forrige utgaven jeg brukte (krasj i hytt og pine).

Derfor ble Norman installert. I dag faktisk, jeg er dødssløv hva angår virusbeskyttelse. Dumt, men sant. Skjønner ikke hvorfor, men jeg får aldri spam, virus eller noe som helst. Vel, en trojaner nådda...

Men altså... her var det uenighet mellom Norton og Norman. Skal prøve å finne artikkelen / testen du refererer til.

Tusen takk for svar.

Kan godt holde hender. Mmmmmm... :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...