Gjest ikke undertegnet Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har noen her erfaring med denne type møte med trygdekontor? Min fastlege har selv tatt initiativ til et slikt møte på mine vegne.Har derfor prøvd å forberede meg litt til dette,bl.a. ved å søke på nett etter info(trygdeetatens sider m. fl.) Trodde hensikten med dette var at alle relevante instanser skulle uttale seg,ble derfor overrasket over å bli kontaktet av TK pr. telefon med beskjed om at jeg gjerne kunne møte til et "samarbeidsmøte" men at de ikke hadde kapasitet til å kalle inn min lege.Jeg kunne selv eventuelt ringe ham og spørre om han hadde tid til å bli med,var rådet fra en noe nølende saksbehandler. Trodde at jeg nå var kommet såpass langt i en kronglete og vanskelig prossess at ting kanskje kunne begynne å falle på plass,men merker at jeg mister noe av motet når ting som har stor betydning i mine øyne virker å bli nonchalant behandlet fra TK´s side. Erfaringer\råd anyone? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/116911-basism%C3%B8te/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.