Gå til innhold

Stryker du klærne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strykerdet som virker krøllet, for det meste bluser. Av ikke-klær stryker jeg putetrekk, duker og gardiner, om disse ikke er strykefrie.

Jeg legger sjelden merke til om noen har litt krøllete klær, men jeg husker jeg så en vaksen dame i veldig krøllete klær i kirka en gang.

Annonse

Jeg stryker skjorter,putetrekk,dyntrekk til barnet,gardiner og duker.

Vi bruker veldig mye skjorter så jeg stryker vel annen hver dag.

Jeg legger merke til om andre folk at krøllete klær på seg.

De fleste som jeg kjenner bruker bare t-skjorter og slike strykefrie klær.

Jeg stryker det som MÅ strykes, ja. Noen bukser, for eksempel, eller en sjelden gang en skjorte eller bluse. Siden jeg sjelden bruker skjorter/bluser, så blir det lite av det.

Sengetøy strekker jeg i våt tilstand, og henger pent til tørk. For dersom man er litt lur og tar det ut av maskinen straks den er ferdig, så slipper man dype skrukker og bretter. De som er, strekker man greit ut. Mannen min og jeg står og trekker i hver vår ende, og strekker ut evt. skrukker, mens det er vått.

Da tørker det på en slett og pen måte, og man slipper stryking.

Stryker det meste jeg. Man må jo se velstelt ut ;) Er ikke noe pent med krøllete klær. Legger vanligvis ikke merke til hva folk har på seg, men forrige helg, la jeg merke til ei jente som hadde veldig krøllete klær på seg. Men er jeg på date, så legger jeg merke til om jenta ikke har strøket klærne...

Annonse

Ja jeg stryker det som trenges å strykes. Prøver helst å unngå det, men stryker skjorter, bukser, duker osv. Legger merke til om noen bruker krøllete klær. Blir sprø av tanken på å la mine døtre gå ut av huset i slikt. Prøver helst å kjøpe klær som ikke skal strykes, men noen ganger MÅ de strykes. OK, that's it.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...