Gjest jente21år Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Syns kazaa lite er skikkelig dårlig om dagen. Mange sanger jeg ikke finner!? Hadde vært borte i 2 måneder og gleda meg til å laste ned mye ny musikk, men fikk lite hjelp av kazaa lite gitt... Noen andre som har erfaringer fra den nå i det siste? Søkte bl.a. etter flere låter fra topp 20-lista, deriblant Idol-David,-Gaute og -Kurt, men den fant ingenting (av de nye låtene i hvert fall). Syns det er litt rart, var så fornøyd med den før ferien... Lene Marlin sin nye sang finner jeg heller ikke... Hmm... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Sjekket KazaaLite og fant idol-folk. Bare prøv på nytt. 0 Siter
flowy Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Sjekket KazaaLite og fant idol-folk. Bare prøv på nytt. Mange som har rømt fra Kazaa fordi de er redde for å bli tatt. Helt sant 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Mange som har rømt fra Kazaa fordi de er redde for å bli tatt. Helt sant noe annet bra program da? 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Sjekket KazaaLite og fant idol-folk. Bare prøv på nytt. prøvde på nytt. søkte på "gaute" f.eks. Men fant ingenting... For gammel versjon? har det noe å si? sletta noe på datan som jeg ikke skulle?? veit ikke jeg... 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 prøvde på nytt. søkte på "gaute" f.eks. Men fant ingenting... For gammel versjon? har det noe å si? sletta noe på datan som jeg ikke skulle?? veit ikke jeg... Har du prøvd å søke på sangtittel? 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 21. august 2003 Skrevet 21. august 2003 Har du prøvd å søke på sangtittel? prøvd det å... Har versjon 2. Er den gammel? Men det skal vel ikke ha noe å si for utvalget av sanger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.