Gå til innhold

Har du prøvd fjernstudier?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har studert i 5 år med fjernundervisning. Jeg er utdannet elektroingeniør fra før og studerte økonomi i 5 år på kveldstid.

Det er mye jobb og det er viktig at du legger en plan for hvor mye du skal lese ukentlig og helst daglig. Meget viktig at du er struktrurert.

Lær deg god studieteknikk. Jeg gjorde det slik at jeg leste alt grundig en gang og streket under med merkepenn det som var viktig. Når jeg repeterte leste jeg kun det jeg hadde streket under. Regn mye oppgaver.

Lykke til:-))

Gjest Eg berre lurer

Jeg har vurdert denne formen for studie selv, og lurer på om man får dekket kostnadene dersom man av helsemessige grunner ikka kan gjennomføre "vanlige" studier? Vet du det?

Jeg har søkt om støtte til omskolering. Men trygdekontoret sitter fastgrodd på pengesekken. Det har vært en papirmølle som har vart for meg i over et halvt år, men jeg skal ikke gi meg før jeg får det jeg har rett på.

Trygdekontoret jobber FOR pengene og MOT menneskene som trenger hjelp. Det er min oppfatning. Dumt.

Tusen takk for at du spurte om dette. Fint at folk vil hjelpe

Gjest Eg berre lurer

Jeg har vurdert denne formen for studie selv, og lurer på om man får dekket kostnadene dersom man av helsemessige grunner ikka kan gjennomføre "vanlige" studier? Vet du det?

ps: Du kan få støtte til å ta fjernstudier på lik linje som andre studier. Her skal det stå likt.

Men vær obs på flisespikking på trygdekontorene. Du må ha legeerklæringer som er klinkende klare

Gjest betale selv?

Jeg har søkt om støtte til omskolering. Men trygdekontoret sitter fastgrodd på pengesekken. Det har vært en papirmølle som har vart for meg i over et halvt år, men jeg skal ikke gi meg før jeg får det jeg har rett på.

Trygdekontoret jobber FOR pengene og MOT menneskene som trenger hjelp. Det er min oppfatning. Dumt.

Tusen takk for at du spurte om dette. Fint at folk vil hjelpe

Lykke til, til oss begge :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...