Gå til innhold

vinter bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med et vinter bryllup? jeg har veldig lyst til å gifte meg ute på vinteren (det er masse snö her oppe på vinteren).

alle snakker så godt om å gifte seg ute på sommeren. men det er vel ikke fult så vanlig å gifte seg ute på vinteren?

men det kunne jeg altså tenkt meg.

noe synspunkter på dette? positive og negative?

Videoannonse
Annonse
Gjest CatePus
Skrevet

brrr.... En må vel i alle fall ofre litt av glamouren hvis man skal gifte seg ute i snøen...?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Var i et desemberbryllup engang og det var VELDIG stilfullt og koselig. Vielsen var i kirken en lørdag i tre-tiden. Det var såpass sent fordi de ville ha den litt trolske stemningen når de kom ut. Satt opp fakler på begge sider av veien ned til bilen, vi sto med stjerneskudd istedet for konfetti. Hun hadde hvit minkpels (LÅNT) over kjolen. Det eneste som ikke anbefales er å ta mange bilder ute, fordi kjolen blir litt borte på bildet pga sneen. De reiste fra kirken i hest og slede, så dette fungerte absolutt!

Lykke til!

Skrevet

brrr.... En må vel i alle fall ofre litt av glamouren hvis man skal gifte seg ute i snøen...?

Langermet kjole med ullundertøy under! ;o)

Skrevet

Du er alltid så romantisk, Lillemus! ;o)

Gjest CatePus
Skrevet

raggsokker og armyboots eller sheroxer ;)

Skrevet

Du er alltid så romantisk, Lillemus! ;o)

Jeg giftet meg 2. mai og hadde ullstillongs under brudekjolen! :o)

Skrevet

Jeg giftet meg 2. mai og hadde ullstillongs under brudekjolen! :o)

Praktiske Lillemus. Redd for blærekatarr? ;o)

Skrevet

Praktiske Lillemus. Redd for blærekatarr? ;o)

Det var 3 plussgrader og sludd... Gode, gamle trøndelag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...