nöytrala Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 noen som har erfaring med et vinter bryllup? jeg har veldig lyst til å gifte meg ute på vinteren (det er masse snö her oppe på vinteren). alle snakker så godt om å gifte seg ute på sommeren. men det er vel ikke fult så vanlig å gifte seg ute på vinteren? men det kunne jeg altså tenkt meg. noe synspunkter på dette? positive og negative? 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 brrr.... En må vel i alle fall ofre litt av glamouren hvis man skal gifte seg ute i snøen...? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Var i et desemberbryllup engang og det var VELDIG stilfullt og koselig. Vielsen var i kirken en lørdag i tre-tiden. Det var såpass sent fordi de ville ha den litt trolske stemningen når de kom ut. Satt opp fakler på begge sider av veien ned til bilen, vi sto med stjerneskudd istedet for konfetti. Hun hadde hvit minkpels (LÅNT) over kjolen. Det eneste som ikke anbefales er å ta mange bilder ute, fordi kjolen blir litt borte på bildet pga sneen. De reiste fra kirken i hest og slede, så dette fungerte absolutt! Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 brrr.... En må vel i alle fall ofre litt av glamouren hvis man skal gifte seg ute i snøen...? Langermet kjole med ullundertøy under! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Langermet kjole med ullundertøy under! ;o) Du er alltid så romantisk, Lillemus! ;o) 0 Siter
Gjest CatePus Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Langermet kjole med ullundertøy under! ;o) raggsokker og armyboots eller sheroxer 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Du er alltid så romantisk, Lillemus! ;o) Jeg giftet meg 2. mai og hadde ullstillongs under brudekjolen! ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Jeg giftet meg 2. mai og hadde ullstillongs under brudekjolen! ) Praktiske Lillemus. Redd for blærekatarr? ;o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Praktiske Lillemus. Redd for blærekatarr? ;o) Det var 3 plussgrader og sludd... Gode, gamle trøndelag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.