Gå til innhold

Forbanna bikkje-faen!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Nå må du tenke litt over hva du skriver... Først skriver du at hunden glefsa etter hånda di, men at du dro den til deg... Etterpå skriver du at du har bitemerker på hånden?! Får ikke dette til å stemme helt...

Den glefa etter hånda mi og fikk litt tak, så ja jeg har en liten prikk, bitemerke... Sier ikke det er noe stort sår, men det ble hull i huden.

hadde jeg ikke dratt til meg hånda hadde han bite mer for han glefa etter den åp nytt når jeg dro til meg hånda. Men hånda var inni munnen hans.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• frosken

3

• nanna

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Prøv å huske på at det aldri er HUNDEN det er noe feil med, men den/de som har oppdratt den.

Noen ganger ER det hunden som ikke er helt god også ja... Dette er en valp, men han har ikke blitt dressert i det hele tatt, så han gjør som han vil og tror han kan lekbite hvem som helst og hoppe ned folk. Han er ikke liten selv om han er valp.

Gjest Jubajube

Den glefa etter hånda mi og fikk litt tak, så ja jeg har en liten prikk, bitemerke... Sier ikke det er noe stort sår, men det ble hull i huden.

hadde jeg ikke dratt til meg hånda hadde han bite mer for han glefa etter den åp nytt når jeg dro til meg hånda. Men hånda var inni munnen hans.

Hull i huden? Da må du ta stivkrampesprøyte.

Noen ganger ER det hunden som ikke er helt god også ja... Dette er en valp, men han har ikke blitt dressert i det hele tatt, så han gjør som han vil og tror han kan lekbite hvem som helst og hoppe ned folk. Han er ikke liten selv om han er valp.

"Dette er en valp, men han har ikke blitt dressert i det hele tatt"... Ehhh... Hvem sin feil er det? Hundens?

Ulv I Faarikaal

Prøv å huske på at det aldri er HUNDEN det er noe feil med, men den/de som har oppdratt den.

Det er ikke alltid riktig, men nesten. Det finnes nok av hunder med psykiske problemer, som eieren ikke kan noe for. Disse bør få sovne stille inn, men å gjøre det er en annen sak.

Jeg forstår ikke de som tør ha en hund som kan skade noen. Bare tanken på at min hund kan skade f eks et barn er for horribel.

Annonse

Aldri si aldri. Klart det fins bikkjer som ikke er helt riktig skrudd sammen i huet. Søsteren min har dessverre en sånn en. Han er skikkelig dressert, men er likevel ustyrlig. Han ble kastrert i et forsøk på å gjøre ham roligere. Det hjalp så altfor lite. Han er aggressiv overfor andre hunder, da må de krysse over på andre siden av veien. Barna mine har blitt glefset etter fordi de løper forbi ham eller kommer for nært. Og dette beistet har fått skikkelig oppdragelse!

"Noen ganger ER det hunden som ikke er helt god også ja...". DET HAR DU SÅ FAEN MEG SAGT!!!

Var det noe mer nå?

Aldri si aldri. Klart det fins bikkjer som ikke er helt riktig skrudd sammen i huet. Søsteren min har dessverre en sånn en. Han er skikkelig dressert, men er likevel ustyrlig. Han ble kastrert i et forsøk på å gjøre ham roligere. Det hjalp så altfor lite. Han er aggressiv overfor andre hunder, da må de krysse over på andre siden av veien. Barna mine har blitt glefset etter fordi de løper forbi ham eller kommer for nært. Og dette beistet har fått skikkelig oppdragelse!

Jo, men om hunden blir dressert av alkoholikere, så sier det seg kanskje selv hvem som har skylda? Men neeeeida, Pricilla mener det er hunden som er gal, og at eierne er uten skyld i det.

Annonse

Gjest Pricilla

Jo, men om hunden blir dressert av alkoholikere, så sier det seg kanskje selv hvem som har skylda? Men neeeeida, Pricilla mener det er hunden som er gal, og at eierne er uten skyld i det.

Siden du tydeligvis er dum som et brød og ikke klarer å lese innleggene mine og skjønne hva som står der så får du bare mene og tro hva faen du vil!

HAR du lest hva jeg skrev til "hund er pyton" hadde du kanskej slutta å skrive at jeg mener det er hundens feil. men jeg driter egentlig hvem sin skyld det er, bare den jævla bikkja ikke kommer nær meg! Men selvflølgelig dfriver ikke hunder å dresserer seg selv - såpass skjønner jeg og!

Gjest Pricilla

"Noen ganger ER det hunden som ikke er helt god også ja...". DET HAR DU SÅ FAEN MEG SAGT!!!

Var det noe mer nå?

Ja og så? Herregud, er du seriøs så dum????? Noen ganger er det hunden som ikke er helt god i huet, hav er galt med det? mener du ALLE hunder er snille og normale du da kanskje? *rister på huet og gidder ikke bruke mer tid på dine dumme og kverrulerede innlegg*

Er ikke DET som er POENGET! POENGET er at den jævla bikkja (og nei, ejg liker den ikke - og er det rart???) hopper på m,eg og biter meg hver jævla gang jeg ser den! Hvem sin feil det er er ett fett men den bikkja skal vekk!

Ja og så? Herregud, er du seriøs så dum????? Noen ganger er det hunden som ikke er helt god i huet, hav er galt med det? mener du ALLE hunder er snille og normale du da kanskje? *rister på huet og gidder ikke bruke mer tid på dine dumme og kverrulerede innlegg*

Er ikke DET som er POENGET! POENGET er at den jævla bikkja (og nei, ejg liker den ikke - og er det rart???) hopper på m,eg og biter meg hver jævla gang jeg ser den! Hvem sin feil det er er ett fett men den bikkja skal vekk!

*rister på huet og gidder ikke bruke mer tid på dine dumme og kverrulerede innlegg*

Hehehe... Du orker ikke å bruke mer tid på meg, men likevel fortsetter du å kjefte og smelle i setningen under? Hehe, du er ikke mye god.

Men den har jo bitt deg slik at du har synlige merker? Kan du for pokker ikke anmelde hundeeieren?! Da får du den jo vekk...

Gjest Pricilla

*rister på huet og gidder ikke bruke mer tid på dine dumme og kverrulerede innlegg*

Hehehe... Du orker ikke å bruke mer tid på meg, men likevel fortsetter du å kjefte og smelle i setningen under? Hehe, du er ikke mye god.

Men den har jo bitt deg slik at du har synlige merker? Kan du for pokker ikke anmelde hundeeieren?! Da får du den jo vekk...

Nei, jeg er faen ikke god, er klin gal! Eier ikke en normal celle i hele kroppen. Sånn nå har du fått det bekrefta! : )

Gjest Lurer bare litt jeg

Nei, jeg er faen ikke god, er klin gal! Eier ikke en normal celle i hele kroppen. Sånn nå har du fått det bekrefta! : )

Du svarte ikke på det siste Nitio nevnte... Hvorfor anmelder du ikke hundeieren og får hunden avlivet? For du VIL vel ha hunden bort, eller er det bare syting på deg?

Jeg har bitemerke på hånda! Så JA den beit meg! har ikke problemer med store hunder så lenge de er i bånd. Er glad i hunder, men er usikker/redd ukjente hunder. Har vokst opp med to store hunder, så er ikke "angsten" som er problemet. Det som er problemet er at den går løs i gangen og løper mot meg og hopper så jeg nesten tryner og biter og drar i jakka/armen min. Noe jeg setter liten pris på.

Bikkja er ikke litt lydig engang, greit nok at det er valp, men den eier ikke oppdragelse! Hunden til broren min var lydig og snill da den var 9 mnd. Så synes ikke aldern er en unskyldning! Er den ulydig MÅ den holdes hardt i bånd så den ikke flyr på folk!

Er også små barn i blokka vi bor i, de kunne ha ramla ned trappa og blitt livredd hunder resten av livet hvis hunden hopper på dem. Selv om man elsker hunden sin og sier "den er så snill..." så betyr det ikke at alle er like begeistra for den!

OK :-) Jeg syntes innlegget ditt bar preg av hundeangst - men dersom dyret biter har jeg mye støre forståelse for frustrasjonen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...