Gå til innhold

FU : Hvilke egenskaper setter du høyest hos folk?

Anbefalte innlegg

"At jeg ikke har nevnt ondskapsfull, betyr da for pokker ikke at det er en egenskap jeg ønsker velkommen hos noen."

Selvsagt ikke, men det er ikke til å misforstå at du synes tafatthet og gjerrighet er værre.

"Og ikke ta den "dere damer" på meg, for pokker. "

:-p

Åh, jeg glemte én skikkelig kjip egenskap til: trangen til å kverulere!

:op sjæl!

Fortsetter under...

mil1365380270

Liker du mennesker som også har denne egenskapen?

Hvis du er gjerrig, liker du at andre er det?

påståelig

kjører over folk, når jeg blir irritert

utålmodig med folk jeg oppfatter som trege

virker nedlatende mot de samme menneskene, når jeg forsøker å hjelpe de til å gjøre ting på min måte

ikke flink til å rydde m.m

Ja, ja, vet det ikke er bra...

Har selvfølgelig stor sympati med mennesker som har de samme svakhetene :-) Og så "snakker vi samme språk".

Ulv I Faarikaal

påståelig

kjører over folk, når jeg blir irritert

utålmodig med folk jeg oppfatter som trege

virker nedlatende mot de samme menneskene, når jeg forsøker å hjelpe de til å gjøre ting på min måte

ikke flink til å rydde m.m

Ja, ja, vet det ikke er bra...

Har selvfølgelig stor sympati med mennesker som har de samme svakhetene :-) Og så "snakker vi samme språk".

Er det ikke rart at noen har akkuat de egenskapene de ikke vil like hos andre ?

Jeg har også en tendens til overkjøring, en påsto en gang at han hadde hjulspora mine på ryggen. Jeg sier bare at jeg ikke kan høre ting som ikke blir sagt, og de saktmodige arver ingenting, de blir etterlatt i grøfta.

mil1365380270

Jeg har også en tendens til overkjøring, en påsto en gang at han hadde hjulspora mine på ryggen. Jeg sier bare at jeg ikke kan høre ting som ikke blir sagt, og de saktmodige arver ingenting, de blir etterlatt i grøfta.

"Du får din lønn i himmelen" funker bra, når man har mottatt en tjeneste ;-)

Annonse

Ulv I Faarikaal

"Du får din lønn i himmelen" funker bra, når man har mottatt en tjeneste ;-)

Jeg har prøvd det, men de spør bare om jeg kan legge ut så lenge.

Presten hjemme ville vi skulle male båten hans og få lønn i himmelen, jeg sa bare at jeg skal ikke dit og det vet du, du bare prøver å lure meg.

mil1365380270

"Er det ikke rart at noen har akkuat de egenskapene de ikke vil like hos andre ?"

Synes du det er sånn?

Jeg tåler mange timer mer med en altfor effektiv, sur irritert person, enn med en hvor både kroppen og hjernen flyter i sirup...

laguna1365380434

Skal vi gifte oss ?

Takker for tilbud, men jeg er nok redd jeg har nok med sambo og katt...;)

Gifting er ikke helt min greie, og om jeg skal vil jeg ha amerikansk greencard på kjøpet..

Skaffer du meg det, kan vi ta en øl og diskutere saken...;o)

Ulv I Faarikaal

Takker for tilbud, men jeg er nok redd jeg har nok med sambo og katt...;)

Gifting er ikke helt min greie, og om jeg skal vil jeg ha amerikansk greencard på kjøpet..

Skaffer du meg det, kan vi ta en øl og diskutere saken...;o)

Ikke umulig, men det er bare visse yrkesgrupper som ønskes.

Men hva skal du over der å gjøre?

laguna1365380434

Ikke umulig, men det er bare visse yrkesgrupper som ønskes.

Men hva skal du over der å gjøre?

Danse barbent på stranden, drikke store whiterussians med knust is og kjøre putrebåt rundt i havnene.. Sånn blandt annet..

Jeg er fryktelig forelsket i New England, spesielt Mass..:o)

Bor der periodevis, men må da enten kun feriere eller jobbe ulovelig som underbetalt dishdog/servitrise/linjekokk..

:-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...