Gå til innhold

egen kategori for idioti og surrealisme

Anbefalte innlegg

Gjest psykopatruljen

Et raskt søk på nettet, fører til en undersøkelse som Opinion har gjennomført blant journalister om partitilhørighet.

Jeg siterer;

"Norske journalister er venstrevridde, og bare fire partier ville fått plass på journalistenes Storting"

"De to første årene målingene ble gjort var Ap det største journalistpartiet, men selv om partiet har styrket seg med tre prosent siden forrige måling i 2001 har SV hatt en vekst på eventyrlige 11 prosent til 36 prosents oppslutning. Journalistene utpeker dermed Kristin Halvorsen som sin statsministerkandidat. Og sammen med AP med sine 33 prosent gir norske redaksjoner de to partiene rent flertall på Stortinget."

http://www.mediefestivalen.com/artikler/vis_artikkel.php?artid=42

......

Dette viser at du tar feil, og at norske journalister er "venstrevridde" så det holder.

Overlat Sør til psykopatruljen du, Grip. Argumenter gjør bare Sør mer hjelpetrengende!

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

23

• Grip

18

• Mr Kahn

12

• nick

5

Mest aktive i denne tråden

Du skriver: "På hvilken måte bruker «eierne» sine egne medier for å hindre RV/SV å komme til makten da?"

På samme måte som du, hvis du eide en avis, selvsagt ville brukt den for å presentere dine egne synspunkter.

Med vennlig hilsen

Definer "eierne" da, Sør? Hvor kan du konkret påvise at de har påvirket den redaksjonelle linjen for å skade vennene dine i RV/SV?

Annonse

Definer "eierne" da, Sør? Hvor kan du konkret påvise at de har påvirket den redaksjonelle linjen for å skade vennene dine i RV/SV?

Hei,

La oss ta personer som Murdoch, Berlusconi og Conrad Black. Eller private media-eiere i Norge.

Tror du virkelig de ansetter en redaktør som taler annonsørene (altså, inntektskilden deres) midt imot?

Eller tror du virkelig at de ansetter en redaktør som støtter politiske partier som vil øke beskatningen for aksje-utbytte?

Det er vel sole-klart at eierene vil støtte politikere som er "positive til aksje-eiere".... Noe annet ville vært merkelig!

Med vennlig hilsen

Nah, du tenker på denne bravenetgreia? Vakke min det gitt, den ble kuppet av andre gærninger.

Tror du var en av dem.

Nei, der var jeg aldri. Ikke aktivt i alle fall. Dere hadde jo skrullingforum her på DOL også. Det greide dere å få nedlagt. Helt uten min innblanding. Kvalifikasjonsmessig stiller du nok sterkere enn meg.

Nei, der var jeg aldri. Ikke aktivt i alle fall. Dere hadde jo skrullingforum her på DOL også. Det greide dere å få nedlagt. Helt uten min innblanding. Kvalifikasjonsmessig stiller du nok sterkere enn meg.

Ja, på alle måter, skulle jeg anta.

Hei,

La oss ta personer som Murdoch, Berlusconi og Conrad Black. Eller private media-eiere i Norge.

Tror du virkelig de ansetter en redaktør som taler annonsørene (altså, inntektskilden deres) midt imot?

Eller tror du virkelig at de ansetter en redaktør som støtter politiske partier som vil øke beskatningen for aksje-utbytte?

Det er vel sole-klart at eierene vil støtte politikere som er "positive til aksje-eiere".... Noe annet ville vært merkelig!

Med vennlig hilsen

Dette handler ikke om Murdoch, Berlusconi eller Conrad Black. Det handler heller ikke om hva jeg tror. Ei heller lokalradio som drives ideologisk fra «kvisten».

Jeg bare konstaterer at du snor deg unna selve spørsmålet og fortsetter debatten med deg selv.

Som så ofte før. ;^)

dånt nåvv vått de føkk jur tåking abaut, påsan

*svisj* Teskjea fremme.

Siden du hevder deg bedre kvalifisert på ALLE områder, så inkluderer det selvfølgelig kvalifikasjonene til tullingtoppen. Når du er så generøs, så syntes jeg at jeg kunne innrømme deg bedre kvalifikasjoner på de fleste andre områder også. Så du ikke blir skuffa og vonbroten, mener jeg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...