Gå til innhold

Vidar Kleppe og gangerne

Anbefalte innlegg

Vidar Kleppe (Demokratene) beskrev i et møte ifb skolevalg, innvandrerne som gangere på det norske samfunn.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=73946

SV kaller utsagnet fascistisk og vil undersøke om utsagnet rammes av straffeloven.

Nå blir det vel litt halloi igjen, og vi skal kappes om å ta mest avstand.

......

Meeen; resultatet av skolevalget på denne skolen? Vidar Kleppe fikk 45% av stemmene !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117827-vidar-kleppe-og-gangerne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha. Han er ikke akkurat så smart med ordleggingen.

Men jeg er enig i det han kallte de kriminelle innvandrerene. Skadedyr hadde kanskje vært et enda bedre ord.

Jaja..vi har alle vårt. Jeg lurer på hvilken defekt som får meg til å skrive gangere i stedet for gnagere.

Personlig ser jeg intet galt med Kleppes utsagn.

Men hvis man tar det ut av sammenhengen (og den fullstendige setningen) det ble brukt i, så kan man jo selvfølgelig forsøke å slå mynt på det.

Og det er tydeligvis det SV her forsøker å gjøre. Men jeg tror de skyter seg selv i foten hvis de drar denne for langt.

Folk flest tror jeg er veldig enige med Kleppe i hva han faktisk sa her.....

Personlig ser jeg intet galt med Kleppes utsagn.

Men hvis man tar det ut av sammenhengen (og den fullstendige setningen) det ble brukt i, så kan man jo selvfølgelig forsøke å slå mynt på det.

Og det er tydeligvis det SV her forsøker å gjøre. Men jeg tror de skyter seg selv i foten hvis de drar denne for langt.

Folk flest tror jeg er veldig enige med Kleppe i hva han faktisk sa her.....

Etter resultatet ved skolevalget å dømme, var mange enige i det han sa. 45% oppslutning er jo fett, selv om det skjer mye rart i skolevalg.

Annonse

Jaja..vi har alle vårt. Jeg lurer på hvilken defekt som får meg til å skrive gangere i stedet for gnagere.

Jo, du Grip, siden du spør:

Slik ombytting av av bokstavene,ng for gn,heter reversalier.( verre tilfelles finnes: f.eks slo eller los for sol. Dette er et begrep innen dysleksien."Vart du skræmt, no" ? Tror ikke du skal være så "bekymret"-

Jeg tok meg selv i å skrive "bebatt" for debatt her en dag.

Jeg stusset virkelig-

Dette fenoment heter assimilasjon.

Nei, man skulle vel helst ikke kalle folk for gnagere, da !

Jo, du Grip, siden du spør:

Slik ombytting av av bokstavene,ng for gn,heter reversalier.( verre tilfelles finnes: f.eks slo eller los for sol. Dette er et begrep innen dysleksien."Vart du skræmt, no" ? Tror ikke du skal være så "bekymret"-

Jeg tok meg selv i å skrive "bebatt" for debatt her en dag.

Jeg stusset virkelig-

Dette fenoment heter assimilasjon.

Nei, man skulle vel helst ikke kalle folk for gnagere, da !

Nei, det er jo ikke dannet sagt. Men, det faller i smak hos folk flest, da.

"Folk flest" er underlige greier.

Kan ikke finne annen begrunnelse for påstand om rasisme enn "Vi som satt i panelet oppfattet ikke at dette kun gjaldt kriminelle innvandrere." De hørte ikke etter !

Dessuten har SV-ere ofte en helt paranoid oppfatning at der er rasister bak hvert hushjørne, busk, og argument som antyder et pip av mishag om innvandring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...