Gå til innhold

Frp slår til igjen!!!!

Anbefalte innlegg

Med så mange mennesker som står på lister for FRP så sier det seg selv at det også her finnes tullinger.

Dette gjelder ikke bare FRP, men også de fleste andre partier.

Jupp, ferien var helt grei, men jeg skulle gjerne hatt et par uker til :)

Hei,

Men du må innrømme at det blir litt latterlig når 3 personer fra "lov og orden-partiet" bruker vold samme uke, og en formann forsvarer det som "nødverge"!? ;-)

Det blir litt som hvis 3 stykker i RV blir avslørt som fabrikk-eiere som utnytter arbeiderene på det groveste.

===

Ferier er alltid for korte!

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

21

• SierDuDet

7

• Goliath

7

• jacob

5

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Men du må innrømme at det blir litt latterlig når 3 personer fra "lov og orden-partiet" bruker vold samme uke, og en formann forsvarer det som "nødverge"!? ;-)

Det blir litt som hvis 3 stykker i RV blir avslørt som fabrikk-eiere som utnytter arbeiderene på det groveste.

===

Ferier er alltid for korte!

Med vennlig hilsen

Det blir selvsagt noe annet om 3 personer fra RV blir avslørt på den måten, da 3 personer i RV utgjør sånn ca 100 % av partiet.

Selvsagt er det komisk at to stykker fra FRP presterer å daske til mostanderne sine, men det hadde vært like komisk om disse kom fra et annet parti.

Det mest komiske er at Schanke i det hele tatt får lov til å representere FRP. Mannen er en forvokst unge som overhodet ikke har noe i politikken å gjøre.

Jeg fatter bare ikke hvorfor du gidder å legge så til de grader mye energi i å forsøke å sverte et parti, når du istedet kunne talt ditt partis sak på en noe mer konstruktiv måte enn å slenge dritt om motstandere.

Det er trivelig med politikere som tar seg selv såpass uhøytidelig at de kan seg en dram. Morsomt er det også at de kan løse konflikter med et basketak. Det er så ufarlig og folkelig liksom.

Prektighetskulturen i norsk politikk er sterk nok som den er.

jiiizes - du har bodd på bøgda litt for lenge jacob! Kom tilbake!

Gjest psykopatruljen

Selvsagt.

Og det er godt at A og B gjengen tar etter dem, og løser sine konflikter med vold. De har jo så gode forbilder.

[ironi]

Med vennlig hilsen

Hvem tar etter hvem? A- og B-gjengen i Oslo drev med vold lenge før noen i Frp begynte med "å ta en Martin" i bruk, Sør. Vi har arbeidet med A- og B-folk i årevis vi!

Nå har vi kapasitet for slike som deg, Sør.

Gjest psykopatruljen

Ikke bare de 2.

Lederen i lokallaget til Martin Schancke påstår (i fullt alvor) at Schancke handlet i "nødverge", og derfor var berettiget.

Og dette i et parti som har "lov og orden" som motto.

====

Hvis du finner noen organisasjoner (med eller uten innvandrere) som har "lov og orden" som motto, men bruker vold, så er du selvsagt velkommen til å kritisere dem.

Men i motsetning til Frp er ikke "innvandrere" en organisasjon, men individer som ikke har noe med hverandre å gjøre.

Håper du hadde det fint på ferie, forresten.

Med vennlig hilsen

Sør skriver:"er ikke "innvandrere" en organisasjon, men individer som ikke har noe med hverandre å gjøre."

Altså innhentede adoptivbarn er ikke en organisasjon, men individer som ikke ha noe med hverandre å gjøre - i følge Sør.

Lever ungen din helt i isolasjon, Sør?

Gjest psykopatruljen

Det blir selvsagt noe annet om 3 personer fra RV blir avslørt på den måten, da 3 personer i RV utgjør sånn ca 100 % av partiet.

Selvsagt er det komisk at to stykker fra FRP presterer å daske til mostanderne sine, men det hadde vært like komisk om disse kom fra et annet parti.

Det mest komiske er at Schanke i det hele tatt får lov til å representere FRP. Mannen er en forvokst unge som overhodet ikke har noe i politikken å gjøre.

Jeg fatter bare ikke hvorfor du gidder å legge så til de grader mye energi i å forsøke å sverte et parti, når du istedet kunne talt ditt partis sak på en noe mer konstruktiv måte enn å slenge dritt om motstandere.

De som lever og trives i en grisebinge, har vel ikke annet enn skit å tilby eller kaste?

På tide å la Sør få nyte godt av våre rensende og fornyende tilbud.

Annonse

jiiizes - du har bodd på bøgda litt for lenge jacob! Kom tilbake!

Joda og jeg ser etter alternativer. På den annen side så har jeg jo også bodd en del i Nord Norge. Der hender det seg at man gir hverandre en liten kilevink for å bli ferdig med diskusjonen. Det synes jeg forsåvidt er uproblematisk, snarere en tanke sjarmerende. Evinnelig gnål som aldri passerer målstreken er bare fustrerende.

Ellers kan jeg melde om at pc'en min har tatt kvelden. Dette innvirker forhåpentligvis på frekventeringen av dette forumet.

fri og bevar oss for FrP... Carl er nok er ok fyr han, men jeg vil ikke stole på hans partifeller til å styre min kommune... Vi ser så altfor godt hva slags folk som hører hjemme i det partiet... Det er folk med lav iq det...

Hei,

Carl er heller ikke noen "OK fyr". OK mennesker påstår ikke at "et samfunn uten etniske minoriteter [som jøder, sigøynere, osv] er et samfunn i harmoni."

Med vennlig hilsen

Selvsagt.

Og det er godt at A og B gjengen tar etter dem, og løser sine konflikter med vold. De har jo så gode forbilder.

[ironi]

Med vennlig hilsen

Jeg tviler nok på at A og B-gjengen henter sine forbilder nord for polarsirkelen. Det er langt fra en ufarlig og spontan liten "dytt" til organisert kriminalitet og myrderier.

Hei,

Carl er heller ikke noen "OK fyr". OK mennesker påstår ikke at "et samfunn uten etniske minoriteter [som jøder, sigøynere, osv] er et samfunn i harmoni."

Med vennlig hilsen

nei, ikke i dine øyne kanskje, men verden ville blitt et ensomt sted hvis vi bare skal omgås de vi er 100% enige med... han har nok noen gode egenskaper... Kanskje han er god på kjøkkenet..??

nei, ikke i dine øyne kanskje, men verden ville blitt et ensomt sted hvis vi bare skal omgås de vi er 100% enige med... han har nok noen gode egenskaper... Kanskje han er god på kjøkkenet..??

Hei,

Jeg er ikke enige med verken de i RV eller Høyre, men jeg har ingen problemer med å omgås dem.

Når mennesker påstår at samfunnet blir mer harmonisk uten f. eks. jøder, så er ikke det mennesker jeg har lyst å tilbringe tid sammen med.

Med vennlig hilsen

Jeg tviler nok på at A og B-gjengen henter sine forbilder nord for polarsirkelen. Det er langt fra en ufarlig og spontan liten "dytt" til organisert kriminalitet og myrderier.

Hvis teknikken er god nok for politikere, så er den vel god nok for folk på gaten?

Med vennlig hilsen

Annonse

Hei,

Jeg er ikke enige med verken de i RV eller Høyre, men jeg har ingen problemer med å omgås dem.

Når mennesker påstår at samfunnet blir mer harmonisk uten f. eks. jøder, så er ikke det mennesker jeg har lyst å tilbringe tid sammen med.

Med vennlig hilsen

Nei, jeg vil ikke omgås dem jeg heller... Men alle meninger blir oppfattet ulikt vet du.... det er vel det som gjør politikk så spennende og forvirrende.

Hei,

Med vennlig hilsen

Nei, jeg vil ikke omgås dem jeg heller... Men alle meninger blir oppfattet ulikt vet du.... det er vel det som gjør politikk så spennende og forvirrende.

Hvis teknikken er god nok for politikere, så er den vel god nok for folk på gaten?

Med vennlig hilsen

Slik jeg leste historien var det ikke engang snakk om slag - det var dytting med rennafart i fylla. Ganske ufarlig.

Denne primitive "voldsteknikken" (begrepet vold begynner å miste sin betydning) krever ikke lang skolering. Det fortoner seg noe anderledes i mitt hode når folk oppsøker hverandre i biler til et par millioner for så å skyte hverandre i hodet. Mulig det er nyanseforskjeller for deg. For meg er det ikke-sammenlignbare handlinger.

Forbildene til gutta du omtaler må du nok hente helt andre steder. Vi har jo ikke tradisjon for hverken å stjele fra hverandre eller drepe hverandre i Norge - ikke i nyere tid.

Slik jeg leste historien var det ikke engang snakk om slag - det var dytting med rennafart i fylla. Ganske ufarlig.

Denne primitive "voldsteknikken" (begrepet vold begynner å miste sin betydning) krever ikke lang skolering. Det fortoner seg noe anderledes i mitt hode når folk oppsøker hverandre i biler til et par millioner for så å skyte hverandre i hodet. Mulig det er nyanseforskjeller for deg. For meg er det ikke-sammenlignbare handlinger.

Forbildene til gutta du omtaler må du nok hente helt andre steder. Vi har jo ikke tradisjon for hverken å stjele fra hverandre eller drepe hverandre i Norge - ikke i nyere tid.

Nei, selvsagt ikke. Drap og tyveri eksisterte ikke i Norge før!

[ironi]

Med vennlig hilsen

Hei,

Med vennlig hilsen

Jeg syns heller ikke Hagen er "noen OK fyr" - jeg er dypt uenig med omtrent alt han står for. Men samtidig er det jo klin umulig å mislike ham - han er jo så jævla proff. Det som forundrer meg er hvordan en person med hans åpenbare intelligens kan forfekte det han gjør; jeg tenker at han umulig kan stå inne for det, men at det er maktbegjæret som driver ham.

I det hele tatt syns jeg Hagen framstår som et komplekst og interessant menneske - mye pga hans subtile og intelligente "vilje til makt". Det er alltid morsomt å se ham på tv. Jeg syns han minner om en av Shakespeares karakterer.

Gjest psykopatruljen

Hei,

Med vennlig hilsen

Så ensom du må være Sør!

Nei, selvsagt ikke. Drap og tyveri eksisterte ikke i Norge før!

[ironi]

Med vennlig hilsen

Hva er det du ironiserer over? Det ironiserer i alle fall ikke over mine poenger.

Du kan jo ironisere over dette i stedet - gjerne publisere en ny tråd lik denne:

http://www.dagbladet.no/kultur/2003/08/30/377245.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...