Sør Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Det er innvandringspolitikken som er ute av kontroll. Man makter ikke å ta seg av strømmen, og systemet bryter sammen, kfr 19000 ubehandlede søknader i UDI. Løsningen ligger selvsagt i oppsamling i egnede lokaler, under kontroll (id-løse) og rett ut igjen. Da vil strømmen avta, og man kan konsentrere seg om å få på beina en god integrering for de som allerede er her. Tallene fra UDI viser jo at det nettopp at "ute av kontroll" svadaen din er løgn og hysteri. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Du har flere ganger henvist til demokratiets fortreffelighet. Når det gjelder innvandring, er de stemmeberettigede plutselig "lynsjemobb". Vi HAR allerede vedtatt demokratisk at Norge skal skrive under på de relevante internasjonale konvensjonene. Demokrati brukes ikke til å "saksbehandle" individuelle søknader, ei heller stemmer vi over hvor mye Røkke bør betale hver av oss i skatt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Vi HAR allerede vedtatt demokratisk at Norge skal skrive under på de relevante internasjonale konvensjonene. Demokrati brukes ikke til å "saksbehandle" individuelle søknader, ei heller stemmer vi over hvor mye Røkke bør betale hver av oss i skatt. Med vennlig hilsen Vi slipper inn langt over 30.000 årlig gjennom asylsøknader og "familiegjenforening". 1/3 får avslag i første omgang, men blir her og trenerer saken til de får opphold på "hum. grunnlag". Selv om vi har såkalt "innvandringsstopp", slipper vi altså inn en middels norsk by av lykkejegere hvert eneste år. Det er en meget viktig politisk sak, og det er bra at den begynner å få oppmerksomhet. 0 Siter
Sør Skrevet 30. august 2003 Skrevet 30. august 2003 Vi slipper inn langt over 30.000 årlig gjennom asylsøknader og "familiegjenforening". 1/3 får avslag i første omgang, men blir her og trenerer saken til de får opphold på "hum. grunnlag". Selv om vi har såkalt "innvandringsstopp", slipper vi altså inn en middels norsk by av lykkejegere hvert eneste år. Det er en meget viktig politisk sak, og det er bra at den begynner å få oppmerksomhet. Den har vel hatt oppmerksomhet i en årrekke. 30000 ut av 4 500 000 er mindre enn 0,7% - altså tilnærmet "ingenting". Faktisk så er hysteriet langt større enn innvandringen! Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Den har vel hatt oppmerksomhet i en årrekke. 30000 ut av 4 500 000 er mindre enn 0,7% - altså tilnærmet "ingenting". Faktisk så er hysteriet langt større enn innvandringen! Med vennlig hilsen Det du omtaler som "ingenting" tilsvarer en middels norsk by hvert eneste år, eller over halvparten av alle fødte her i landet. "Ingenting" har medført at innvandrerbefolkningen i Oslo er langt over 20% og nærmere 7% i landet forøvrig. Dette til tross for at man kunstig har avgrenset begrepet "innvandrerbefolkning" til utenlandskfødte eller barn av to utenlandskfødte. De fremmedkulturelle ghettoene vil i løpet av en generasjon (20-30 år) eller to ikke ha en eneste innvandrer, etter SSB's definisjon. Slik skjuler asylprofitørene de reelle forhold og det egentlige problemet; En innvandringspolitikk ute av kontroll. 0 Siter
Sør Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Det du omtaler som "ingenting" tilsvarer en middels norsk by hvert eneste år, eller over halvparten av alle fødte her i landet. "Ingenting" har medført at innvandrerbefolkningen i Oslo er langt over 20% og nærmere 7% i landet forøvrig. Dette til tross for at man kunstig har avgrenset begrepet "innvandrerbefolkning" til utenlandskfødte eller barn av to utenlandskfødte. De fremmedkulturelle ghettoene vil i løpet av en generasjon (20-30 år) eller to ikke ha en eneste innvandrer, etter SSB's definisjon. Slik skjuler asylprofitørene de reelle forhold og det egentlige problemet; En innvandringspolitikk ute av kontroll. Idiotiske påstander ute av kontroll, Grip. Med vennlig hilsen 0 Siter
Livia Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Jørgen Kosmo, stortingspresidenten, har videre gitt legitimitet til prestestyret i Iran. Du vet de som pisker og steiner kvinner til døde offentlig hvis de har seg litt på siden. Trur du ikke at han fan meg avlegger rottene et offisielt besøk? Man tror nesten ikke sine egne øyne. Iran er mer enn et prestestyre. Dersom du hadde fulgt med i timen så ville du visst at Iran har en åpen offentlig debatt og at det er sterke demokratiske krefter i sving. De har en tøff hverdag i møte med mørkemaktene og jeg synes det er flott at en representant for Norge viser at vi følger med og støtter dem som jobber for endringer i eget land. Når det gjelder kvinner og Iran så er det langt å foretrekke å leve som kvinne der enn f.eks. "demokratiske" Pakistan og India. Hvorav det ene landet syrebehandler sine kvinner og det andre tenner på dem. 0 Siter
Grip Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Idiotiske påstander ute av kontroll, Grip. Med vennlig hilsen Det hadde vært greit om du i stedet for å strø om deg med "idiot", heller argumenterte saklig. Jeg synes det er påfallende mye drittslenging, og lite saklig argumentasjon hos deg for tiden. 0 Siter
Sør Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Det hadde vært greit om du i stedet for å strø om deg med "idiot", heller argumenterte saklig. Jeg synes det er påfallende mye drittslenging, og lite saklig argumentasjon hos deg for tiden. Du kommer med "ute av kontroll" påstander som kun kan betegnes som idiotiske og/eller hysteriske! Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Du kommer med "ute av kontroll" påstander som kun kan betegnes som idiotiske og/eller hysteriske! Med vennlig hilsen Jeg har gjennom henvisning til fakta, begrunnet mitt standpunkt om at innvandringspolitikken er ute av kontroll. 0 Siter
Sør Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Jeg har gjennom henvisning til fakta, begrunnet mitt standpunkt om at innvandringspolitikken er ute av kontroll. Nei, du har kommet med hysteri, som ikke "beviser" eller underbygger noe som helst, annet enn at du skrev svart på hvitt at det var folks hudfarge du var redd for. Vi har hørt dette hysteriet før. Med vennlig hilsen 0 Siter
Grip Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Nei, du har kommet med hysteri, som ikke "beviser" eller underbygger noe som helst, annet enn at du skrev svart på hvitt at det var folks hudfarge du var redd for. Vi har hørt dette hysteriet før. Med vennlig hilsen Jeg må innrømme at jeg vil beklage det, hvis vi havner i en situasjon hvor etniske nordmenn er i mindretall i Norge. Jeg ser ingen grunn til å skamme seg over et slikt standpunkt, snarere tvert i mot. 0 Siter
Sør Skrevet 31. august 2003 Skrevet 31. august 2003 Jeg må innrømme at jeg vil beklage det, hvis vi havner i en situasjon hvor etniske nordmenn er i mindretall i Norge. Jeg ser ingen grunn til å skamme seg over et slikt standpunkt, snarere tvert i mot. Kan ikke annet enn å le av deg. Du er så til de grader paranoid at det faktisk er tragi-komisk, selv om det trolig ikke er med overlegg fra din side. God bedring! Med vennlig hilsen 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Du skifter tema! Du vil nekte innvandrere oppholdstillatelse basert på hva *andre* innvandrere har gjort! Preik om "våre ressurser" har intet med saken å gjøre. Med vennlig hilsen Sitat: "Du skifter tema!" he-he-he...og det sier DU om andre i denne tråden?? :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Tallene viser at du farer med hysteri og propaganda. Videre - eksempelet med motorsykler viser hvor tåpelig det du forfekter er. Like tåpelig som å straffe alle motorsyklister. Med vennlig hilsen Hvis det er noen som farer med hysteri og propaganda, så må det være dine stadige henvisninger til et par Frp politikeres "voldsutøvelse" - som du blåser opp til noe som skal være Frp's "sanne ansikt". Du som ler så mye av andre Sør, må ha det svært morsomt med deg selv:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Du kommer med "ute av kontroll" påstander som kun kan betegnes som idiotiske og/eller hysteriske! Med vennlig hilsen Faktaopplysninger som møtes meg argumenter som "hysteriske og idiotiske" er intet annet enn drittslenging Sør. Jeg trodde du egentlig var mot det? Men det er vel slik som du vanligvis er. Generalisering f.eks er noe som i følge deg er svært "forbudt" når det gjelder muslimer, men helt ok når det gjelder Frp. Dobbeltmoral betyr ikke dovbbelt så bra moral Sør..... 0 Siter
Goliath Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Kan ikke annet enn å le av deg. Du er så til de grader paranoid at det faktisk er tragi-komisk, selv om det trolig ikke er med overlegg fra din side. God bedring! Med vennlig hilsen Du blir så personlig i din drittslenging Sør, at jeg bare må forholde meg til det jeg har lovet deg tidligere. Du er og blir en drittsekk og en dust av de helt store.... Og du gjør det så enkelt for alle å se det - heldigvis:-) 0 Siter
Sør Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Hvis det er noen som farer med hysteri og propaganda, så må det være dine stadige henvisninger til et par Frp politikeres "voldsutøvelse" - som du blåser opp til noe som skal være Frp's "sanne ansikt". Du som ler så mye av andre Sør, må ha det svært morsomt med deg selv:-) Forstår du ikke vil vite hva Frps tillitsvalgte gjør. Formannen i Frogn Frp påstod offentlig at Martin Schancke handlet i "nødverge"! Men du er vel enig med ham? Eller? 0 Siter
Sør Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Faktaopplysninger som møtes meg argumenter som "hysteriske og idiotiske" er intet annet enn drittslenging Sør. Jeg trodde du egentlig var mot det? Men det er vel slik som du vanligvis er. Generalisering f.eks er noe som i følge deg er svært "forbudt" når det gjelder muslimer, men helt ok når det gjelder Frp. Dobbeltmoral betyr ikke dovbbelt så bra moral Sør..... Ingen av statistikken sier at innvandringen er ute av kontroll. Innvandrere representerer kun seg selv som individer. Frps tillitsvalgte representerer Frp. 0 Siter
Sør Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Du blir så personlig i din drittslenging Sør, at jeg bare må forholde meg til det jeg har lovet deg tidligere. Du er og blir en drittsekk og en dust av de helt store.... Og du gjør det så enkelt for alle å se det - heldigvis:-) Dine "lovnader" er ikke annet enn morsomme - en slags patetisk trussel man ofte hører fra noen menn når kjæresten din forlater deg: "jeg skal fotfølge deg og bla bla bla". "Stalking" kalles det på engelsk, og utføres av psyke sjeler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.