Gå til innhold

Masse vonde kviser :-(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gå til lege. P-pille bytte kan hjelpe. (Diane eller Yasmin)

Ellers fins det ulike produkter du kan smøre på huden som fins på resept. Dalacin feks.

Funker ikke slike produkter fins det tablettkurer, men du bør først forsøke de andre tingene.

Bruk kun lette ansiktskremer. (For uren hud eller blandingshud)

Ikke pell for mye på kvisene.

Gjest mener jeg

Jeg pleier ikke å bruke mitt ordentlige nick dersom jeg skriver noe personlig. Dersom du har problemer med det, foreslår jeg at du tar deg en drink og holder kjeft.

Du bruker ikke ditt vanlige nick om du skriver noe personlig?! Hva i fanden har det å si, når du likevel er helt anonym her? Men så vet vi i allefall at du er "falsk" og må gjemme deg bak andre nick.

Du bruker ikke ditt vanlige nick om du skriver noe personlig?! Hva i fanden har det å si, når du likevel er helt anonym her? Men så vet vi i allefall at du er "falsk" og må gjemme deg bak andre nick.

"mener jeg": Hva med å feie for egen dør?

Hver enkelt person her bestemmer selv hva slags nick de vil bruke og hva de vil at andre skal vite.

Er det så vanskelig å respektere, da?

Ja, man er anonym uansett hva slags nick en bruker,men om man sier mye om seg selv så kan det faktisk hende at folk finner ut hvem en er.

Har du vært nærgående igjen, Lillemus? Hva har vi sagt om det!

*Ler* Jeg må visst ha vært det. Dersom Moraki virkelig mener det svaret sitt til meg så er det nærliggende å tro at Moraki og "mener jeg" er samme person og at h*n sitter og kverulerer med seg selv, for jeg svarte vitterligen til "mener jeg" og fikk svar fra Moraki. Men hva vet vel jeg? :o)

*Ler* Jeg må visst ha vært det. Dersom Moraki virkelig mener det svaret sitt til meg så er det nærliggende å tro at Moraki og "mener jeg" er samme person og at h*n sitter og kverulerer med seg selv, for jeg svarte vitterligen til "mener jeg" og fikk svar fra Moraki. Men hva vet vel jeg? :o)

Moraki svarte nok til "mener jeg" og ikke deg.

Annonse

Gjest mener jeg

Du er passelig blond, da. Selv om du svarte meg, men fikk svar fra Moraki, betyr det ikke at vi er samme person. H*n går vel ikke inn på "Svar til meg", vet du, men sjekker heller tråden. Og da er det ikke bare bare å vite hvem som har svart på hva. Men om du tror noen har så store fritidproblemer at de krangler med seg selv, så sier det egentlig mest om deg.

Og det snakker du om? *ler*

Syns det er langt verre med folk som ikke tør å bruke sitt vanlige nick hver gang de skal kritisere andre, enn folk som bruker et annet nick når de skal stille et personlig spørsmål...

Gjest mener jeg

Og det snakker du om? *ler*

Syns det er langt verre med folk som ikke tør å bruke sitt vanlige nick hver gang de skal kritisere andre, enn folk som bruker et annet nick når de skal stille et personlig spørsmål...

Dette ER mitt nick. Var det noe mer?

Du er passelig blond, da. Selv om du svarte meg, men fikk svar fra Moraki, betyr det ikke at vi er samme person. H*n går vel ikke inn på "Svar til meg", vet du, men sjekker heller tråden. Og da er det ikke bare bare å vite hvem som har svart på hva. Men om du tror noen har så store fritidproblemer at de krangler med seg selv, så sier det egentlig mest om deg.

Og du skjønner ikke en fleip?

Forøvrig virker det som om både du og Moriaki er like lette å hisse opp. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...