Gå til innhold

Brukt pc - hva syns dere man skal betale for denne?

Anbefalte innlegg

Noen jeg kjenner skal kanskje kjøpe en pc som er brukt. Noen som har en ide på hvor mye som er rimelig å betale for den?

Den er satt sammen i februar 2002.

1300 mhz AMD XP

256 mb ram

Geoforce 2 pro kort

cd 52 x

30 gb

Integrert nettverkskort

AGP port

4 pci porter

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg kjøper og selger en del slike, og verdien er ca 1500 kr. Ikke betal mer enn 2000. Ny for et par måneder siden, da de gikk ut av markedet var ca 4500.

Det var uten skjerm?

Husk at garantien er mye verd det første året.

Gjest Moderator

Jeg kjøper og selger en del slike, og verdien er ca 1500 kr. Ikke betal mer enn 2000. Ny for et par måneder siden, da de gikk ut av markedet var ca 4500.

Det var uten skjerm?

Husk at garantien er mye verd det første året.

Antar at du kjenner bestemmelsen fra vårt regelverk som sier at "Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. "

Resten av tråden blir slettet - og vi håper at du avstår fra forsøk på å selge varer gjennom dol i fremtiden.

Ulv I Faarikaal

Antar at du kjenner bestemmelsen fra vårt regelverk som sier at "Det er ikke tillatt å formidle reklame, selge varer, formidle ubrukte medisiner, tjenester eller foreta markedsundersøkelser eller rekruttere deltakere til slike gjennom Doktor Online uten tillatelse fra Doktor Online. "

Resten av tråden blir slettet - og vi håper at du avstår fra forsøk på å selge varer gjennom dol i fremtiden.

Kunne ikke falle meg inn å selge noe, jobber kun lokalt. Innlegget var bare for å gi henne et inntrykk av hva en slik koster. Hun tolket det feil og ville ikke fått kjøpt. Alt er billigere andre steder på nettet, og med dagens lover om fjernsalg til forbrukere er det helt umulig. Å gi service på fjernsalg av PC er også helt håpløst.

Slapp av, og slett hva f.. du vil for meg.

Kunne ikke falle meg inn å selge noe, jobber kun lokalt. Innlegget var bare for å gi henne et inntrykk av hva en slik koster. Hun tolket det feil og ville ikke fått kjøpt. Alt er billigere andre steder på nettet, og med dagens lover om fjernsalg til forbrukere er det helt umulig. Å gi service på fjernsalg av PC er også helt håpløst.

Slapp av, og slett hva f.. du vil for meg.

JAA! SKYLD DET PÅ MEG!!!!!

Annonse

Det dårligste markedsføringsmediet i Norge.

riktig det as. du gjorde jo ikke noe galt for h******. du bare fortalte henne hva prisen ligger på i forhold til ytelse. og hvis webmasteren ser på det som salg eller reklame, ja da viser det bare hvor dumme dem er.

Ulv I Faarikaal

riktig det as. du gjorde jo ikke noe galt for h******. du bare fortalte henne hva prisen ligger på i forhold til ytelse. og hvis webmasteren ser på det som salg eller reklame, ja da viser det bare hvor dumme dem er.

Det som irriterer meg er arrogansen og at de tror det er så attraktivt å reklamere her. Det er ikke bryet verd. Markedsføring er ikke slik.

Alle mulige håttentåtter markedsfører "synske" tjenster og naturprodukter i massevis.

F eks så spør en om det finnes synske i Telemark, og så svarer de på sitt eget innlegg og oppgir navn og telefon.

Eller en skryter åpenlyst av et salgsnettsted og oppgir adressen.

Gjest Sunny sky

Det som irriterer meg er arrogansen og at de tror det er så attraktivt å reklamere her. Det er ikke bryet verd. Markedsføring er ikke slik.

Alle mulige håttentåtter markedsfører "synske" tjenster og naturprodukter i massevis.

F eks så spør en om det finnes synske i Telemark, og så svarer de på sitt eget innlegg og oppgir navn og telefon.

Eller en skryter åpenlyst av et salgsnettsted og oppgir adressen.

Hvorfor i huleste prøver du å selge noe her?????????? Hørt om QXL????

Annonse

Ulv I Faarikaal

Hvorfor i huleste prøver du å selge noe her?????????? Hørt om QXL????

Jeg prøver ikke selge noe, og jeg har prøvd QXL på en del ukurante greier. QXL er ikke noe for meg. Det ble krøll med halvparten av salgene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...