Gå til innhold

Hva syns dere om dette??

Anbefalte innlegg

Gjest Litt deppa i dag ja

Min samboer skulle fredag på "guttetur"/"båttur" til en by et lite stykke her vi bor. Helt greit tenkte jeg. Han må jo få ta guttetur iblant så lenge han ringer og sier fra hvor han er og slikt, pluss holder det han lover angående å komme hjem i tide etc.

Det som skjedde. Fredagen kom og gikk... han kom ikke hjem på natta. Han tok ikke telefonen når jeg ringte, slo den av. Fikk ingen kontakt med han. Jeg stod opp sju søndagsmorgenen og tok toget til oslo for å shoppe og koble av. Fremdeles ingen melding. FIkk så en kryptisk melding om at han fortjente en fyllehelg. Han var full da han skrev den. Han tok ikke telefon da jeg ringte, han slo den av igjen. Til syvende og sist kom han vraltende hjem søndagsnatta, altså natt til i dag. Jeg fant han sovende på gulvet da jeg kom hjem(jeg overnatta hos ei veninne).

Han sier han har dårlig samvittighet, men unnskyldningen hans var følgende: Ene kompisen hans hadde fått vanvittig med kjeft med dama si natta til lørdag(på grunn av at gutta kom tilbake mye senere enn lovt), dermed skulle de "straffe" henne med å spyfylle helt til søndag. JEG ble liksom lidende på grunn av henne???? samboeren min sa at han ble så sint at han ga faen i alt. Og var på "LAG" med kompisen som fikk kjefta. Og jeg ble straffa i dragsuget?

Jeg har gått rundt siden fredag og ikke visst hvor han var, han tok ikke telefon, bare sendte kryptiske meldinger og slo av telefonen. Dette er en VOKSEN mann på snart førti år. Det er kompisen hans også.

BARNSLIGE?! Hva syns dere. Noen råd?

(jeg har lagt dette inn på samliv også)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/117992-hva-syns-dere-om-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt deppa i dag ja

Det var utrolig barnslig gjort da. Men du visste jo at han var i live ut fra meldingene han sendte deg.

Menn blir aldri voksne, vi får enten leve med det eller være singel.

Ja han ga livstegn fra seg til sist.

Det er bare så synd dette her. Jeg og han har det veeldig bra sammen til vanlig. Det er bare alkoholen som ødelegger hver gang selv om det ikke er så veldig ofte han drikker.

ALKOHOL er noe FAENSKAP ofte

Direkte uansvarlig! Tenk om han hadde sovnet på rygg, spydd, og blitt kvalt? Da hadde du nok angret på at du ikke holdt deg hjemme! Neida, full rulle med shopping, det er alt dere kjerringene kan tenke på.

Hvordan kunne jeg hjulpet han om han hadde spydd når jeg ikke visste hvor han var. Han dro fredag og kom igjen søndag. Er du ikke god i hodet ditt.

Annonse

Gjest termin april

Ja han ga livstegn fra seg til sist.

Det er bare så synd dette her. Jeg og han har det veeldig bra sammen til vanlig. Det er bare alkoholen som ødelegger hver gang selv om det ikke er så veldig ofte han drikker.

ALKOHOL er noe FAENSKAP ofte

Så er det jo dette med menn og kvinner. Jeg har tatt konsekvensen av at jeg blir helt tullete når jeg drikker, så jeg drikker nesten aldri lengre (tar meg gjerne et glass eller to, men blir aldri drita lenger), men menn kan ikke gjøre det tror jeg,for da er de vel lite mandige eller noe sånt.I og med at han er så snill og god edru så får du fokusere på det.

Det var utrolig barnslig gjort da. Men du visste jo at han var i live ut fra meldingene han sendte deg.

Menn blir aldri voksne, vi får enten leve med det eller være singel.

Bullshit av dårlige forklaringer...

Ikke alle mannfolk er faktisk sånn, verken til vanlig eller når det er alkohol med i bildet.

Jeg har faktisk aldri rota meg borti så håpløse mannfolk, ingen av mine tidligere kjærester (eller min mann) har noensinne oppført seg så simpelt.

Så er det jo dette med menn og kvinner. Jeg har tatt konsekvensen av at jeg blir helt tullete når jeg drikker, så jeg drikker nesten aldri lengre (tar meg gjerne et glass eller to, men blir aldri drita lenger), men menn kan ikke gjøre det tror jeg,for da er de vel lite mandige eller noe sånt.I og med at han er så snill og god edru så får du fokusere på det.

Hva mener du - at menn ikke kan lære seg å drikke med måte???

Er det rart de ikke gidder prøve, når de er oppgitt i utgangspunktet.

Selvsagt finnes det mange menn som kan drikke med måte. De som ikke lærer seg det vil ikke lære å få et litt mer avslappa forhold til alkohol. Enten har de et holdningsproblem, eller et alkoholproblem som krever profesjonell hjelp...

Gjest termin april

Bullshit av dårlige forklaringer...

Ikke alle mannfolk er faktisk sånn, verken til vanlig eller når det er alkohol med i bildet.

Jeg har faktisk aldri rota meg borti så håpløse mannfolk, ingen av mine tidligere kjærester (eller min mann) har noensinne oppført seg så simpelt.

Nei, kanskje han ikke tørr å oppføre seg slik mot deg da....det hadde i alle fall ikke jeg turt....

Takk for svaret ditt.

Enig i det du sier om at mange menn ikke kan begrense seg når de drikker. Det virker som at de tror at tissen deres krymper eller noe sånt om de ikke drikker til de er dritings. Dustemannfolk.

Sant at jeg bør fokusere på positive. Men han skal søren ikke prøve å pushe grensene for langt med meg. Da får han finne seg ei anna dame til slutt. Men nå har han holdt på å forklart i dag, så nå vet jeg ivertfall hva solm har skjedd og fått bekreftet det fra andre hold også. Men jeg har hatt en jævlig helg, takket være dusten.

Du får ha en kjempefin søndag:o)

Annonse

Gjest termin april

Hva mener du - at menn ikke kan lære seg å drikke med måte???

Er det rart de ikke gidder prøve, når de er oppgitt i utgangspunktet.

Selvsagt finnes det mange menn som kan drikke med måte. De som ikke lærer seg det vil ikke lære å få et litt mer avslappa forhold til alkohol. Enten har de et holdningsproblem, eller et alkoholproblem som krever profesjonell hjelp...

Hvilken planet eller å

rs

+++++++++++++gtall lever du på??? (godt hjulpet av sønnen min på tastene....

Hvilken planet eller å

rs

+++++++++++++gtall lever du på??? (godt hjulpet av sønnen min på tastene....

Og hva skal dette bety da?

Jeg mener bare at man kan gi menn litt mer kreditt for at de KAN klare å oppføre seg vettugt, også ift. alkohol. Men det er vel kanskje for mye forlangt i de kretser du beveger deg...

Hvordan kunne jeg hjulpet han om han hadde spydd når jeg ikke visste hvor han var. Han dro fredag og kom igjen søndag. Er du ikke god i hodet ditt.

Han kom jo hjem, men du var ikke der. For opptatt med å skryte av shoppingen, tenker jeg. Ikke tid til å dra hjem, akkurat som typen din. Dette kunne gått riktig ille, sånn som du driver på.

Gjest termin april

Og hva skal dette bety da?

Jeg mener bare at man kan gi menn litt mer kreditt for at de KAN klare å oppføre seg vettugt, også ift. alkohol. Men det er vel kanskje for mye forlangt i de kretser du beveger deg...

Nei. Jeg har også en mann som oppfører seg ganske bra når han drikker. Det var jo ikke det som var poenget med innelegget hennes. Hun spurte etter råd om hva hun kunne gjøre eller hva vi synes om oppførselen hans. Ikke om andre oppfører seg bra. Det er sånn "god dag mann økseskaft du ga synes jeg. At mannen din oppfører seg fint hadde litt lite med saken å gjøre mente jeg. Det er bedre å komme med råd om hva hun kan gjøre for at han kanskje oppfører seg litt penere neste gang.

Nei. Jeg har også en mann som oppfører seg ganske bra når han drikker. Det var jo ikke det som var poenget med innelegget hennes. Hun spurte etter råd om hva hun kunne gjøre eller hva vi synes om oppførselen hans. Ikke om andre oppfører seg bra. Det er sånn "god dag mann økseskaft du ga synes jeg. At mannen din oppfører seg fint hadde litt lite med saken å gjøre mente jeg. Det er bedre å komme med råd om hva hun kan gjøre for at han kanskje oppfører seg litt penere neste gang.

Hvis du ser i tråden her så er det ikke til den som startet tråden jeg har svart, men til deg, og til "jeg valgte singel".

Man svarer den man plasserer sitt svar _under_ slik jeg har lært å bruke dette stedet, så om jeg ville gi et svar direkte til "Litt deppa i dag ja", så hadde jeg sørget for at det kom rett under hennes start-innlegg, eller et annet sted i tråden der hun skrev noe jeg ville svare på.

Ble du noe klokere nå? ;-)

Gjest termin april

Hvis du ser i tråden her så er det ikke til den som startet tråden jeg har svart, men til deg, og til "jeg valgte singel".

Man svarer den man plasserer sitt svar _under_ slik jeg har lært å bruke dette stedet, så om jeg ville gi et svar direkte til "Litt deppa i dag ja", så hadde jeg sørget for at det kom rett under hennes start-innlegg, eller et annet sted i tråden der hun skrev noe jeg ville svare på.

Ble du noe klokere nå? ;-)

Ja....ump....(rødme) ok.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...