Gå til innhold

Likestilling i Iran: Vil lære av norske kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• Grip

10

• Goliath

8

• Mr Kahn

4

Mest aktive i denne tråden

Skriver jeg det?

De mente åpenbart at et prestestyre var bedre enn sjahen.

Det bør okkupantene i Irak få med seg, slik at det samme ikke skjer der.

Og da må de også akseptere at de blir kritisert for hva et prestestyre gjør - når det er de som har innført det.

Og da må de også akseptere at de blir kritisert for hva et prestestyre gjør - når det er de som har innført det.

Selvsagt.

Samtidig som det er helt OK å være glad for at situasjonen blir bedre i Iran, og være bekymret over tragedien som skjer i Irak.

Annonse

At folket i Iran vurderte at det vestlige og gjennomkorrupte sjah-regimet var verre enn mullahene.

Jeg beklager, men jeg ser ikke at det er noe poeng ved det som er knyttet opp til diskusjonen her.

Er det nok et forsøk på avsporing?

Selvsagt.

Samtidig som det er helt OK å være glad for at situasjonen blir bedre i Iran, og være bekymret over tragedien som skjer i Irak.

Når prestestyret i Iran har fått "grepet" på situasjonen, så skal det bli interessant å følge utviklingen der.

Personlig har jeg liten tro på at det vil bli så mye bedre på sikt, men jeg håper selvfølgelig at dette prestestyret skal klare (og ønske å klare) å gjøre Iran til et bedre sted å leve for alle - i motsetning til hva alle andre prestestyrer har klart (og ønsket) før dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...