musikeren Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Jadda, tenkte jeg måtte få med meg litt doku-såpe! Mine favoritter hittil er Anita Vågan og Anja Økland. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. september 2003 Skrevet 1. september 2003 Og du kunne ikke svart på et av de andre innleggene her om ungkaren? Hehe... Min favoritt er programlederen ))) 0 Siter
musikeren Skrevet 2. september 2003 Forfatter Skrevet 2. september 2003 Og du kunne ikke svart på et av de andre innleggene her om ungkaren? Hehe... Min favoritt er programlederen ))) Kanskje jeg ikke så det ene innlegget fordi det kom to minutter før mitt? Og kanskje jeg synes det andre egentlig handla om noe annet? Lille viktig-per;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 2. september 2003 Skrevet 2. september 2003 Anita V. er nok litt for stille for han tror jeg , men det er jo bare et veldig vagt første inntrykk. Selv syntes jeg Evian var den søteste... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.