Gå til innhold

Ungkarens kvinner

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Synes vel utvalget av damer var heller labert. Må da finnes penere single jenter enn det?

Det er vel kanskje ikke det som teller til syvende og sist, men det er jo et tv program da.

Et par av de var jo pene, men mange av de andre kunne de bytta ut!:0)

Ja, er for så vidt enig i at det skranglet noe på den fronten. Men Lene var som sagt søt syns jeg hvertfall! :)

Kanskje de hadde problemer med å finne jenter rett og slett? Typisk nordmenn å ikke tørre å stille opp på noe sånt egentlig, så da blir det å ta til takke med det man får :)

Fortsetter under...

Ja, er for så vidt enig i at det skranglet noe på den fronten. Men Lene var som sagt søt syns jeg hvertfall! :)

Kanskje de hadde problemer med å finne jenter rett og slett? Typisk nordmenn å ikke tørre å stille opp på noe sånt egentlig, så da blir det å ta til takke med det man får :)

Tørre stille opp? Tror mange nordmenn synes programmet er så patetisk, at de rett og slett ikke vil bli funnet død på det settet der...

Skjønner ikke hva som fenger, jeg. Penger? TV? Kjæreste med en som har flørtet/klina med alle de andre?

Jeg synes ungkaren de har valgt er altfor kjedelig til å bære hele den "mannlige delen" av showet alene. Han er sikkert en hyggelig fyr, men han fremstår ikke som noen drømmeprins som man forventer at 20 damer kjemper med nebb og klør om.

Utvalget av jenter synes jeg var greit. Etter min mening er i hvertfall de 15 som gjenstår nå "pene nok" for et slikt show.

Det jeg reagerte mest på, var derimot måten de oppførte seg på. Altfor stivt, unaturlig og oppstyltet. Egentlig litt pinlig å se på. Typisk nordmenn, var min første tanke. Synes foreløpig amerikanerne er mye bedre på dette konseptet.

Helt enig med deg, amerikanerne er mye bedre på dette!

Annonse

Tanya1365380060

Tørre stille opp? Tror mange nordmenn synes programmet er så patetisk, at de rett og slett ikke vil bli funnet død på det settet der...

Skjønner ikke hva som fenger, jeg. Penger? TV? Kjæreste med en som har flørtet/klina med alle de andre?

Ja, er litt enig. Konseptet er helt tragisk. Det er jo ikke av ingen grunn at disse "forholdene" som dannes via programmet nærmest aldri holder. For det forholdet man danner gjennom serien er jo helt virkelighetsfjernt.

Også er det begrenset hvor godt man lærer hverandre å kjenne i løpet av så kort tid i tillegg. Blir altfor dårlig kjent til å gifte seg hvertfall!

Likevel er det et eller annet som får meg til å se på..

Ja, er litt enig. Konseptet er helt tragisk. Det er jo ikke av ingen grunn at disse "forholdene" som dannes via programmet nærmest aldri holder. For det forholdet man danner gjennom serien er jo helt virkelighetsfjernt.

Også er det begrenset hvor godt man lærer hverandre å kjenne i løpet av så kort tid i tillegg. Blir altfor dårlig kjent til å gifte seg hvertfall!

Likevel er det et eller annet som får meg til å se på..

Ja, jeg ser jo på jeg også... Begynner å nå metningspunktet litt nå, for det er så mange sånne programmer. Lurer på hva det neste blir, som skal toppe dette her...

Tanya1365380060

Ja, jeg ser jo på jeg også... Begynner å nå metningspunktet litt nå, for det er så mange sånne programmer. Lurer på hva det neste blir, som skal toppe dette her...

Ja enig..men syns disse programmene er bra jeg. Litt annen faktor enn feks bigbrother som er i samme gren. Men somjeg ikke klarer å se på fordi det er så dårlig. Så har ikke nådd metningspunktet enda:)

Leste jo om noe som hørtes heelt sprøtt ut. Amerikansk konsept. Nakne damer løper rundt og er bytte for en paintballjakt der mennene såklart er jegerne.

Hvis _det_ kommer på TV her i Norge, da gir jeg opp for å si det sånn.

Ja enig..men syns disse programmene er bra jeg. Litt annen faktor enn feks bigbrother som er i samme gren. Men somjeg ikke klarer å se på fordi det er så dårlig. Så har ikke nådd metningspunktet enda:)

Leste jo om noe som hørtes heelt sprøtt ut. Amerikansk konsept. Nakne damer løper rundt og er bytte for en paintballjakt der mennene såklart er jegerne.

Hvis _det_ kommer på TV her i Norge, da gir jeg opp for å si det sånn.

Da er det ikke bare dumt, da er det kvalmende og skuffende.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...