Gå til innhold

Graviditet og abort

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Hun har likevel tatt abort for 4 år siden. Dessuten er hun bare 22, så tviler på at en evt. spontanabort var en planlagt graviditet.

Mener du at alle graviditeter som ikke er planlagt ender med abort du da eller? Hvis jeg blir gravid nå er det ikke planlagt, men jeg løper ikke til legen og legger meg på bordet fordet! *Herregud*

Hadde du fulgt med i tråden hadde du skjønt hvorfor jeg skrev at jeg hadde vært gravid t ganger..

Fortsetter under...

• Svar 168
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

29

• Grip

12

• magnus

11

• Sør

6

Mest aktive i denne tråden

Mener du at alle graviditeter som ikke er planlagt ender med abort du da eller? Hvis jeg blir gravid nå er det ikke planlagt, men jeg løper ikke til legen og legger meg på bordet fordet! *Herregud*

Hadde du fulgt med i tråden hadde du skjønt hvorfor jeg skrev at jeg hadde vært gravid t ganger..

Ehhh, nei... Kan ikke utfra det du tidligere har skrevet skjønne hvorfor du har vært vært gravid to ganger. Du skrev bare plutselig: "Jeg har vært gravid to ganger". Javel? Er det en gjettelek det her? Hvorfor har Pricilla vært gravid to ganger, og hvorfor har hun nå ingen barn?

Gjest Pricilla

Ehhh, nei... Kan ikke utfra det du tidligere har skrevet skjønne hvorfor du har vært vært gravid to ganger. Du skrev bare plutselig: "Jeg har vært gravid to ganger". Javel? Er det en gjettelek det her? Hvorfor har Pricilla vært gravid to ganger, og hvorfor har hun nå ingen barn?

Innlegget mitt var ment som et svar til karla. 2 + 2 er fortsatt 4.... : p

Jeg har vært i den situasjonen, og jeg bestilte time til abort. Etter en stund innså jeg at jeg ikke kunne gjøre det, og i dag ser jeg faktisk på det som drap. Jeg hadde ingen penger da jeg ble gravid, var ikke i et fast forhold + +, men jeg valgte å beholde barnet fordi jeg visste at det alltid ordner seg. Jeg mener det er en ufattelig egoistisk handling å ta abort, og du vil nok, Pricilla, se annerledes på dette hvis du selv får barn en gang.

Jeg har barn selv...

Og jeg mener allikevel at man skal kunne velge selv, når man kommer i en slik situasjon.

Jeg har vært gravid to ganger og trenger ikke bli mor for å skjønne hva du mener! jeg mener det ikke er drap, menmener man skal tenke seg veldig godt om før man velger abort. Man bør bare ta abort om det ikke er andre muligheter... Men abort skal ikke brukes som prevensjon heller - langt i fra! Man avslutter noe som skulle vært begynnelsen på et liv, men drap? NEI - mener jeg!

"Jeg har vært gravid to ganger og trenger ikke bli mor for å skjønne hva du mener! jeg mener det ikke er drap, menmener man skal tenke seg veldig godt om før man velger abort. Man bør bare ta abort om det ikke er andre muligheter... Men abort skal ikke brukes som prevensjon heller - langt i fra! Man avslutter noe som skulle vært begynnelsen på et liv, men drap? NEI - mener jeg!"

Jeg ser fremdeles ikke noe annet enn at du må ha tatt abort to ganger.

Jeg blir ærlig talt flau på dine vegne! FLAU! At det går an å være så jævla firkanta? Skulle ønske DU eller en av dine nærmeste var i den situasjonen selv, så kunne DU prøvd å ta et standpunkt!

DUST - tror det er den beste beskrivelsen på folk som deg!

"Ufattelig" får aldri høre om sånne ting, for i sånne situasjoner trenger man reflekterte mennesker å snakke med, ikke folk som er førdømmende og utem empati..

Annonse

Gjest Pricilla

"Jeg har vært gravid to ganger og trenger ikke bli mor for å skjønne hva du mener! jeg mener det ikke er drap, menmener man skal tenke seg veldig godt om før man velger abort. Man bør bare ta abort om det ikke er andre muligheter... Men abort skal ikke brukes som prevensjon heller - langt i fra! Man avslutter noe som skulle vært begynnelsen på et liv, men drap? NEI - mener jeg!"

Jeg ser fremdeles ikke noe annet enn at du må ha tatt abort to ganger.

da er det leit for deg.. Gidder ikke utdype det noe mer. Håper karla skjønte hva jeg mente da, siden svaret var til henne og ikke deg.

Jeg har barn selv...

Og jeg mener allikevel at man skal kunne velge selv, når man kommer i en slik situasjon.

Selvfølgelig må man velge selv. Men tror man blir mindre likegydlig til slike ting etter at man har fått barn og faktisk ser hva man hindrer i å få et liv. laguna f.eks. virker iskald når det gjelder abort og det samme gjør Pricilla. Men det er vel et resultat av mange ting.

da er det leit for deg.. Gidder ikke utdype det noe mer. Håper karla skjønte hva jeg mente da, siden svaret var til henne og ikke deg.

"Oida, jeg er visst gravid. Jaja, får bare ta den bort da". Du tenker ikke langt, du. Men man kan vel ikke vente annet når du er så ung.

Ja, tusen takk... Nå er jeg veldig lei meg og veldig i tvil!! Hvorfor måtte dere ta den diskusjonen her?

Takk laguna og dere andre som forstår *klem*

Hei, du..

Følg ditt eget løp, ta avgjørelser som passer for deg.

Som Sør nevnte tidlig i tråden, burde du ha sluppet denne diskusjonen.

Jeg ønsker deg masse lykke til, og gir deg en go'klem på veien.

Gjest Pricilla

"Oida, jeg er visst gravid. Jaja, får bare ta den bort da". Du tenker ikke langt, du. Men man kan vel ikke vente annet når du er så ung.

Ja du har så klart helt rett! Det var sånn det var! Hvordan visste du det? Har egentlig vært gravid 10 ganger jeg, men tok det bort hver gang siden jeg er så umoden og ung... hva ellers kunne jeg gjøre?

Ikke har jeg hørt om prevensjon heller... Hva er egentlig det???

*DDAAHHH*

Ja du har så klart helt rett! Det var sånn det var! Hvordan visste du det? Har egentlig vært gravid 10 ganger jeg, men tok det bort hver gang siden jeg er så umoden og ung... hva ellers kunne jeg gjøre?

Ikke har jeg hørt om prevensjon heller... Hva er egentlig det???

*DDAAHHH*

"*DDAAHHH*"

Skrikende eksempel på din umodenhet.

Men når du bare sier "jeg har vært gravid to ganger", uten å forklare det (mens du krever at andre her skal forklare i det vide og det brede), men i stedet blir sint, så sier det mye om deg. Man kan forklare noe uten å herje og kjefte, men det har du tydligvis ikke hørt om, og da var det nok like greit at du ikke bar fram barna.

Gjest Pricilla

"*DDAAHHH*"

Men når du bare sier "jeg har vært gravid to ganger", uten å forklare det (mens du krever at andre her skal forklare i det vide og det brede), men i stedet blir sint, så sier det mye om deg. Man kan forklare noe uten å herje og kjefte, men det har du tydligvis ikke hørt om, og da var det nok like greit at du ikke bar fram barna.

Hvis du tror jeg herjer og kjefter sånn her tar du sannerlig feil! ; ) Man trenger ikke være umoden selv om man ikke er en dønn alvorlig frue som tar seg selv altfor høytidelig vettu! Og EN GANG TIL: Svaret mitt var ikke til deg! For ejg skjønte allerede på ditt første svar at du er for hjernedød til å legge sammen 2 + 2.

Hehe.... : )

Annonse

Hvis du tror jeg herjer og kjefter sånn her tar du sannerlig feil! ; ) Man trenger ikke være umoden selv om man ikke er en dønn alvorlig frue som tar seg selv altfor høytidelig vettu! Og EN GANG TIL: Svaret mitt var ikke til deg! For ejg skjønte allerede på ditt første svar at du er for hjernedød til å legge sammen 2 + 2.

Da er jeg det også, for jeg skjønner heller ikke hvordan du har kunnet være gravid to ganger, ikke ha barn, ikke spontanbortert og heller ikke har tatt abort mer enn en gang...

Jeg tror IKKE vi burde diskutere hvem av oss som er mest hjernedød, din umodne drittunge.

Gjest ansvarlig redaktør

"*DDAAHHH*"

Fy faen, du er ond. Har det slått deg at hun kanskje aborterte ufrivillig?

*LOL* Åååååå så sinna! ; ) Din gamle megge! Hehe.... Var det ikke det du la opp til? Barnslig drittslenging? meld meg på! ; )

Om man er gammel når man er 26, så greit. Men det er ikke bare alderen som gjør deg umoden. DAAAAH, f.eks. bruker niesen min på 14 å si. Så den er veldig grei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...