Gå til innhold

Skabb??


Gjest Gøril Olufsen

Anbefalte innlegg

Gjest Gøril Olufsen

Hei!

Nå er jeg virkelig usikker her jeg sitter. For snart ett år siden fikk hele familien skabb, og tok en kur med det samme. Ble kvitt det hele etter kort tid, og vi trodde det var over. Så, etter noen måneder fikk datteren vår på 11år prikker som klødde over hele kroppen, og vi dro til lege. Skabb!! Tok en ny kur, men etter noen måneder kom det tilbake. Tok en kur til, men det forsvant ikke. Da tenkte vi at det måtte være noe annet hun reagerte på, som hund\katt som vi har. Ingen av oss andre i familien og heller ikke noen av venninnene hennes har antydning til skabb, og har heller ikke hatt det siden første kur. Var idag hos hudlegen på ny (en ny hudlege) men håp om at hun skulle skjekke ang allergi osv...men hun så ikke på henne en gang, bare sa at det var skabb, ferdig med det. Så nå ikveld vasker jeg klær for harde livet, for fjerde gang!!! Er dette rett tror du? Siste lege vi var hos sa at det IKKE var skabb, det var helt umulig, og han så på prikkene hennes...og sendte oss til hudlegen for å bli skjekket for allergi, men det gjorde hun da ikke.

Dette ble veldig langt, menmen...vi har fulgt alle regler hver gang vi har hatt behandling på henne, men det skjer jo ingen ting...begynner å bli lei hele skabben, og syns jo synd på jentungen som er så laget...vet du om noen andre "sykdommer" som har lignende symptomer som skabb???

Veldig takknemlig for svar.

Mvh Gøril Olufsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...