Gjest ikke sign Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Kvinne på 22 år, 164 høy og 58 kilo. Vil ned fem kilo. Da er du tynn! 0 Siter
darma Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 52 kilo. Men så er jeg 1.76 høy. Skulle gjerne ha lagt på meg litt, men det går ikke. Så jeg er heller ikke fornøyd. Jeg er 27 år. 160 cm over bakken, og 70 kg - gått ned 7 kg av en eller annen mystisk grunn - håper dette melder seg noen kilo til :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. september 2003 Skrevet 3. september 2003 Strålende fornøyd med vekta, men ikke plasseringen av fett på kroppen. La på meg 5-10 kg på et år, og det meste la seg rundt midjen. Jeg går ut der alle andre går inn. Prøver å omfordele fettet litt ved å trene og spise sunt, men det er ikke bare bare. Kunne godt veid 10 kg mer, så lenge det ikke bare legger seg på ett sted. Men alt i alt er jeg fornøyd. 165 cm og 65 kg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.