Gå til innhold

Tredje dag uten røyk.


Gjest Wita

Anbefalte innlegg

Like før jeg sprakk i sted.

Måtte løpe på apoteket i lunsjen å kjøpe nicotintyggis.

Det hjelper, men blir vel avhengig av det nå da.

Er det like farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Dette er også min tredeje dag uten røyk. Har prøvd en del ganger tidligere men røket. Denne gangen bestemte jeg meg for å forsøke med hjelpemidler. Har både plaster og nikotininhalator. Alt er bedre enn å røyke. Til nå er det faktisk lettere enn jeg hadde psyket meg på :o)

Nikotintyggis hjelper deg med nikotintrangen og er ikke farlig. Apoteket har en del bøker du kan få med informasjon om de forskjellige preparatene.

Lykke til videre og husk at hver røyk du klarer å stå over er en kjempeseier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Dette er også min tredeje dag uten røyk. Har prøvd en del ganger tidligere men røket. Denne gangen bestemte jeg meg for å forsøke med hjelpemidler. Har både plaster og nikotininhalator. Alt er bedre enn å røyke. Til nå er det faktisk lettere enn jeg hadde psyket meg på :o)

Nikotintyggis hjelper deg med nikotintrangen og er ikke farlig. Apoteket har en del bøker du kan få med informasjon om de forskjellige preparatene.

Lykke til videre og husk at hver røyk du klarer å stå over er en kjempeseier!!

Vi får prøve å støtte hverandre litt fremover da.

Nå går jeg og legger meg.

Ingen vits i å være oppe når man ikke kan røyke.

Lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får prøve å støtte hverandre litt fremover da.

Nå går jeg og legger meg.

Ingen vits i å være oppe når man ikke kan røyke.

Lykke til du også.

Måtte le da jeg leste dette med at det ikke var noen vits i å være oppe :)

*nikker gjenkjennende*

Jeg er blitt usedvanlig velstelt på jobben også.... sminke og oppsatt hår.. fått for mye tid på morgenen også ;)

*8 dager fri*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...