Gå til innhold

Snorking


Latter1365380567

Anbefalte innlegg

Latter1365380567

Er det noen som har gode råd og som hjelper.

Det er litt kjedelig at hver gang jeg er hos min venn ligger jeg på eget rom, har stor forståelse for det men...

Jeg snorker i alle stillinger.

Kjøpte noe på apoteket som man setter i nesen men det hjalp ikke.

Operasjon er ikke noen løsning da man snorker etter noen mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På helsekost har de noe som heter Snorenz, man sprayer det bakerst på tungen. Min samboer bruker det, men det fungerer ikke alltid.

Så jeg skjønner at du ligger på eget rom. Men det må da være andre ting, skal følge nøye med her.

Hva heter det du bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latter1365380567

På helsekost har de noe som heter Snorenz, man sprayer det bakerst på tungen. Min samboer bruker det, men det fungerer ikke alltid.

Så jeg skjønner at du ligger på eget rom. Men det må da være andre ting, skal følge nøye med her.

Hva heter det du bruker?

Har hørte om Snorenz men har ikke prøvd det.Ville du anbefalle meg å prøve det. Bruker ingenting. Har hørt om biteskinner men det er visst tannlegen som må ordne det og det koster flere tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørte om Snorenz men har ikke prøvd det.Ville du anbefalle meg å prøve det. Bruker ingenting. Har hørt om biteskinner men det er visst tannlegen som må ordne det og det koster flere tusen.

Ja, jeg vil absolutt anbefale deg å prøve, det er helt ufarlig. Som sagt syns jeg ikke det virker hver gang/natt, men så lenge det virker...

Min bror hadde en operasjon i fbm polypper, det kurerte snorkingen hans. Det er poliklinisk, inn og ut samme dag.

Trodde flere ville lese og komme med gode råd her, det er tross alt et stort problem for mange.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latter1365380567

Ja, jeg vil absolutt anbefale deg å prøve, det er helt ufarlig. Som sagt syns jeg ikke det virker hver gang/natt, men så lenge det virker...

Min bror hadde en operasjon i fbm polypper, det kurerte snorkingen hans. Det er poliklinisk, inn og ut samme dag.

Trodde flere ville lese og komme med gode råd her, det er tross alt et stort problem for mange.

Lykke til...

Takk for svaret. Så lenge det hjelper litt skal jeg kjøpe den.Ser ikke vennen min så ofte ca 2 hver uke. Skal sende deg tilbakemelding hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret. Så lenge det hjelper litt skal jeg kjøpe den.Ser ikke vennen min så ofte ca 2 hver uke. Skal sende deg tilbakemelding hvordan det går.

Ja det vil jeg vite.

Og du, ligg på siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Latter1365380567

Ja det vil jeg vite.

Og du, ligg på siden...

Beklage sen svar. Har kjøpt snorenz og det var en ørliten forbedring sa min venn.

PS sover alltid på siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...