Gå til innhold

Gave til utdrikningsdag (jente) - haster litt...

Anbefalte innlegg

Gjest utdrikningslag

Det blir et litt sånn "ordentlig" utdrikningslag, så da er egentlig ikke "penis-lys" tingen tror jeg. Blir det feil hvis jeg kjøper en "ordentlig" gave, er det meningen at det kun skal være tull på et utdrikningslag?

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Bestill en stripper. Skal du ta en artig vri på det finner du en tjukkas på 50 med hentesveis og hvite sokker under blådressen. Da skal du se det blir liv i leiren.

Vi har allerede drøftet slikt, og det er for vågalt her med alle disse puritanske kvinns.

Annonse

A pro pos det:

har du lagt merke til at kvinner kan lukte en promp som er et sekund, et minutt eller en time gammel?

I tillegg til å kjenne forskjellen? Kona mi kan sniffe seg frem til NÅR jeg slapp den for å vite hvilke straffetiltak som kan være aktuelle. Var jeg alene da det smalt eller har jeg faktisk gjordt det i smug mens hun fremdeles var tilstede?

laguna1365380434

Det er en framstilling av naturen som du har et anstrengt forhold til?

Nei. Jeg har ikke noe særlig til overs for dårlig smak.

Jeg synes denslags juggel er trash. Ikke på grunn av moral, ulv.. Smak, vet du, hørt om det?;o)

laguna1365380434

Jeg har ytterst sjelden måtte innrømme å ha bomma med en spøk.

På vestlandet i min søsters 50-årslag fikk hun av meg og brodern påstroppet enorme utenpåliggende plastpupper, gebiss, tjukke briller, morgenkåpe fra Fretex med blomster, grå parykk, en kilosboks med rynkekrem og malerrulle. Hun gikk rundt med det hele kvelden frivillig.

Jeg tror ikke hun ville vært det foruten. Hun ler godt hver gang jeg nevner det.

Joda, og det var gøy det.

Jeg ler bare ikke noe særlig av penislys eller av andre ting formet som kjønnsorganer. Jeg synes ikke det er morsomt i seg selv..

Ikke fordi jeg er særlig prippen(!) ærlig talt.

Kjønnshumor kan rett og slett kan være platt og umorsom, hender ikke det da? Det er ikke nødvendigvis morsomt om noen sier ufinheter selv om det KAN være det..

Mest absolutt altså, men det krever litt mer..

Et penislys er da ikke gøy sånn i seg selv?! Er det?!

Jeg hadde en onkel som i eninga fortalte "grove" vitser og grunnen til at jeg ble flau var ikke at han snakket om kroppsfunksjoner o.l, men mer at han var så jævlig umorsom, og trodde selv at han var så "på kanten&edgy"...My good, det var flaut!

Ikke meningen å være partypoop, men sånn er det bare.

Prompepute har mer potensiale...

Ulv I Faarikaal

Jeg ler bare ikke noe særlig av penislys eller av andre ting formet som kjønnsorganer. Jeg synes ikke det er morsomt i seg selv..

Kjønnshumor kan rett og slett kan være platt og umorsom, hender ikke det da? Det er ikke nødvendigvis morsomt om noen sier ufinheter selv om det KAN være det..

Jeg hadde en onkel som i eninga fortalte "grove" vitser og grunnen til at jeg ble flau var ikke at han snakket om kroppsfunksjoner o.l, men mer at han var så jævlig umorsom, og trodde selv at han var så "på kanten&edgy"...My good, det var flaut!

bla-bla-bla

Annonse

Ulv I Faarikaal

I tillegg til å kjenne forskjellen? Kona mi kan sniffe seg frem til NÅR jeg slapp den for å vite hvilke straffetiltak som kan være aktuelle. Var jeg alene da det smalt eller har jeg faktisk gjordt det i smug mens hun fremdeles var tilstede?

Alstå.

En promp er så mangt.

Penislys ved et Jesusalter i gangen slås sikkert an når bestemor kommer på besøk..

*humrer*

Ja slik nese har vi..

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...