Gå til innhold

En hard nøtt! - Gåte...

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

En fremmed mann går inn i Edens hage, der står det mange nakene par, de har ikke noe i hånden, ikke sko - alle er helt nakene... Mannen går bort til et par og sier: "Hei, Adam og Eva".

- Hvordan visste den fremmede mannen at de var Adam og Eva, og ingen av de andre parrene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118478-en-hard-n%C3%B8tt-g%C3%A5te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Pricilla

Svaralternativ 1: Adam og Eva hadde fikenblad.

Svaralternativ 2: Var ikke Adam og Eva alene i Edens Hage da? Da kunne der ikke være mange par og en fremmed!

Begge svarene er feil! De er HELT nakene...

Og i denne gåten var det mange par, ikke bare de to..

Riktig svar er "de hadde ikke navel"

Annonse

Hvor ender fosterets navle da? I morkaka?

Husker ikke hvordan det var på den tida da jeg lå i mammas mage... : )

Navlen vår er bare et arr etter navlestrengen vi hadde i fosterlivet. Fosterets navlestreng ender i morkaken, hvor det får næringen fra. (Dette trodde jeg da alle viste??!)

Gjest Ikke som jeg har sett i allefall

Navlen vår er bare et arr etter navlestrengen vi hadde i fosterlivet. Fosterets navlestreng ender i morkaken, hvor det får næringen fra. (Dette trodde jeg da alle viste??!)

Pricilla har da aldri gitt uttrykk for at hun er spesielt smart?

Gjest Pricilla

Pricilla har da aldri gitt uttrykk for at hun er spesielt smart?

Hei Stum! Hyggelig å få noe dritt fra deg i dag og... : ) Du kommer aldri i verden til å klare å ødelegge verken humør eller dagen min! Sola skinner, jeg er forelska og skal ut å ta en utepils!

Så ha en god dag du og! Din nagative og dømmende blære! : )

Gjest Ikke som jeg har sett i allefall

Hei Stum! Hyggelig å få noe dritt fra deg i dag og... : ) Du kommer aldri i verden til å klare å ødelegge verken humør eller dagen min! Sola skinner, jeg er forelska og skal ut å ta en utepils!

Så ha en god dag du og! Din nagative og dømmende blære! : )

Stum? Jeg er ikke stum. Verken på den ene eller andre måten. jeg er ikke ofte her på DOL lenger og har egentlig et annet nick. Svarte ofte på trådene dine før, men nå har jeg slutta. Det blir rett og slett for mange og det går for tydelig frem at du er litt blond...

Gjest Pricilla

Stum? Jeg er ikke stum. Verken på den ene eller andre måten. jeg er ikke ofte her på DOL lenger og har egentlig et annet nick. Svarte ofte på trådene dine før, men nå har jeg slutta. Det blir rett og slett for mange og det går for tydelig frem at du er litt blond...

Javel, hadde du hatt hjernen i behold, hadde du bare hold kjeft i stedet for åslenge dritt... Tror mere på julenissen enn at du er smartere enn meg! ; )

Jeg synes virkelig synd pådeg, du må være en gretten og bitter person med utrolig dårlig selvtillit som ikke karer å se posetivt på ting, og for å føle deg bedre må du rakke ned på meg.. Tør ikke bruke nicket ditt engang! En feig jævel som gjemmer seg bak skjermen er du! FEIG!

Fint at du ikke svarer påmine innlegg lenger, trenger ikke noe fra deg. verken råd eller dritt. Så hold den dritten du går å bærer på inni deg, så går det fortere nedover for deg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...