Gå til innhold

Hvor mange cm er du rundt rompa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest målbåndet

Du spør om det er mye.. kommer jo an på hvor høy du er det da, skrulla. Nei, du er ikke feit.

:-)

Jeg er 170 høy og føler meg ikke feit.

Men i det siste har jeg hatt litt problem med å komme meg inn i bukser størrelse 38 selv om jeg ikke har lagt på meg på flere år.

Har en følelse av at størrelsene på butikkene er mindre nå enn de var før... For å skape slankehysteri?

Men i det siste har jeg hatt litt problem med å komme meg inn i bukser størrelse 38 selv om jeg ikke har lagt på meg på flere år.

Har en følelse av at størrelsene på butikkene er mindre nå enn de var før... For å skape slankehysteri?

Størrelsene er absolutt blitt mindre, ingen tvil om det. Skikkelig frustrerende.

Mitt problem er derimot å finne lange bukser, er 181 høy. Der er produsentene blitt flinkere, virker det som.

Annonse

laguna1365380434

Hm..Jeg fikk 86 cm.

Jeg bruker str 36, eller 27 i livet på levisbukser..

Jeg tok resten av målene i samme slengen og de var

65&84..Faen og, da jeg tok målene for ti år siden eller noe var puppemålet større enn rompa ja..

Tiden går..Usj!;o)

Varierer mellom 90 og 97 sånn cirka. Avhenger av om jeg er gravid (som nå) eller ikke-gravid og veltrent.

Men breddemålet må jo sees i sammenheng med høyden, for å kunne vurdere hva som er "mye". Jeg er 160 cm og føler at rompa er stor når den er 97 cm.

Annonse

Men det har de jo også. EU-standard. Skal være samme str. på klær produsert i både Spania, Italia, USA og Hong Kong!!! Det skal ikke opereres med ulike str. i landene.

Jeg har ikke noe målebånd her, men bruker str. 38 og syntes nok jeg har litt stor "hekk".

Størrelsene er absolutt blitt mindre, ingen tvil om det. Skikkelig frustrerende.

Mitt problem er derimot å finne lange bukser, er 181 høy. Der er produsentene blitt flinkere, virker det som.

Prøv her:

http://www.longtallsally.com

Her må jeg passe på å bestille de korteste lengdene, og jeg bruker størrelse medium i topper. Uvant.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...