Gå til innhold

Hvor går grensen for dere?

Gjest har en kjæreste som gjør alt dette nemlig..

Anbefalte innlegg

Gjest har en kjæreste som gjør alt dette nemlig..

Dere har en partner.

Partneren liker å chatte på inett.

Hva tolerer dere?

At partneren tilkaller sine chattepartnere som "kjære","darling","snuppa mi" osv....

at de har "nettsex"....

at "kos,klem,kjærlighilsen osv"

hva godtar dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/118523-hvor-g%C3%A5r-grensen-for-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forklar meg litt om nettsex?:-/

Nettsex:

Internettprotokollen, TCP-IP, som internett er mer eller mindre helt basert på, er bygd opp av binære tall. Disse tallene består utelukkende av en tallrekke som kun inneholder 1'ere og 0'ere.

Videre utdypning burde være unødvendig, da alle kan se for seg en 0 (hull) og en 1 (avlang sak).

"...................."

Annonse

Nettsex:

Internettprotokollen, TCP-IP, som internett er mer eller mindre helt basert på, er bygd opp av binære tall. Disse tallene består utelukkende av en tallrekke som kun inneholder 1'ere og 0'ere.

Videre utdypning burde være unødvendig, da alle kan se for seg en 0 (hull) og en 1 (avlang sak).

"...................."

Luring:-)

Clue1365380406

Sånt gjør hverken jeg eller mannen min mot hverandre....har ikke behov for det. Har ikke behov for flere, med andre ord. Jeg ville aldri godtatt noe sånt, ikke han heller.

Det som du beskriver tyder jo på at det ikke er nok med deg, han vil ha flere.

Dropp ham!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...