Gå til innhold

Martin Schanche: fulltreffer, ikke bare i trynet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har alt sett målinger som viste at sympatien for FRP sank etter Schanche-episoden.

Så du hadde nok ikke rett, nei.

Men selvsagt finnes det en og annen 16-åring som syntes det var kult.

Den effekten du viser til er meget tvilsom. Gårsdagens meningsmåling gir kraftig økning til FrP og tilsvarende kraftig tilbakegang for AP.

Så lenge velgerne oppfatter slikt som enkeltsaker, får det liten innvirkning på partivalg. Jeg tror folk oppfatter Schanche-saken som en enkeltsak, som kan ses isolert fra FrP som parti.

Noe verre er det nok for KrF og den evinnelige sex-fokuseringen. Her aner man et mønster, og ser ut til å bli "straffet" av velgerne (bortsett fra de som søker til partiet for å "få seg litt").

Den effekten du viser til er meget tvilsom. Gårsdagens meningsmåling gir kraftig økning til FrP og tilsvarende kraftig tilbakegang for AP.

Så lenge velgerne oppfatter slikt som enkeltsaker, får det liten innvirkning på partivalg. Jeg tror folk oppfatter Schanche-saken som en enkeltsak, som kan ses isolert fra FrP som parti.

Noe verre er det nok for KrF og den evinnelige sex-fokuseringen. Her aner man et mønster, og ser ut til å bli "straffet" av velgerne (bortsett fra de som søker til partiet for å "få seg litt").

Det har da vært langt flere voldsaker i Frp enn sexsaker i Krf.

Med vennlig hilsen

Det har da vært langt flere voldsaker i Frp enn sexsaker i Krf.

Med vennlig hilsen

Jeg håper jo inderlig at det ikke er slik du sier.

Det pules vel en del mer i KrF, enn det slås i FrP.

Problemet med pulingen i KrF er at det er mange regler for hva som er approbert sex og hva som ikke er det. Da blir det lett feilskjær, og mye ståk.

Det er altså ikke all pulingen i KrF som er problemet, men at det er så helvetes vanskelig å følge de kompliserte reglene.

Jeg håper jo inderlig at det ikke er slik du sier.

Det pules vel en del mer i KrF, enn det slås i FrP.

Problemet med pulingen i KrF er at det er mange regler for hva som er approbert sex og hva som ikke er det. Da blir det lett feilskjær, og mye ståk.

Det er altså ikke all pulingen i KrF som er problemet, men at det er så helvetes vanskelig å følge de kompliserte reglene.

Frp har kopiert Krf sine regler!

:)

Med vennlig hilsen

Gjest QuePasta

Jeg viste til responsen på Schanckes slag, den kom umiddelbart, men det er absolutt ikke overraskende at det hele er glemt kort tid etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...