Gå til innhold

impotens


mannfred1365380568
 Del

Anbefalte innlegg

mannfred1365380568

Jeg er en mann på 53 år, som bruker medesinen Remeron.Etter ca. 3 mndr.bruk,har jeg merket at seksuallysten er nesten fraværende, og lurer på om dette kan ha noe å gjøre med den nevnte medesinen eller det kan være andre grunner? Vennligst gi meg en orientering og et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Remeron er den av de anti-depressive medisinene som så og si ikke gir bivirkninger på seksual-livet. Andre typer anti-depressiva har som vanlig bivirkning at de gir problemer i forhold til treg sæd-avgang, men ikke med selve potensen eller seksual-lysten. Slike problemer som du nevner kan ha med selve depresjonen å gjøre, eller med samlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...