Gå til innhold

Sint kone gis bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil overta kona mi? Hun er sint, sta og maser om helgavask.

Hun kan overtas vederlagsfritt og kan brukes til div forefallende arbeid som husarbeide, klesvask og steinplukking.

Skrevet

Hun må gjerne komme hit, da jeg skal bort i helga og leiligheten trenger en sjainings.

Steinplukkinga har jeg gjort unna sjøl.

Skrevet

Ja takk. Jeg kan tilogmed stå for steinplukkingen selv!

Skrevet

Kanskje det... Vasker hun samtidig som hun kjefter, da kan jeg jo bare bruke ørepropper... Tror du hun legger seg opp i at jeg bruker hodetelefoner, når jeg ser på TV? Er litt sulten..., blir det mat også?

laguna1365380434
Skrevet

K, er det deg?;o) Jeg trodde du var på blindern nå?

Er det ikke deg, så kan du vite at min truer med å gi bort meg også. Jeg prøver nemlig å få ham til å vaske på badet...:-o..

Gjest masete dame
Skrevet

K, er det deg?;o) Jeg trodde du var på blindern nå?

Er det ikke deg, så kan du vite at min truer med å gi bort meg også. Jeg prøver nemlig å få ham til å vaske på badet...:-o..

Jeg som trodde det var A - jeg forsøker nemlig å få ham til å vaske badet i dag...

Skrevet

Er hun god til å suge pikk?

Er du redd for at det er mannen din som prøver å gi deg bort? :)

Skrevet

Er du redd for at det er mannen din som prøver å gi deg bort? :)

Ja, man kan aldri vite. Men han hadde nok satset på å selge meg til høystbydende

Gjest kjærringfaen
Skrevet

Jeg skal tipse han jeg dumpet fordi han aldri ville vaske doen eller kjøkkengulvet. Fant ingen å gi han bort til...........

Skrevet

Jeg skal tipse han jeg dumpet fordi han aldri ville vaske doen eller kjøkkengulvet. Fant ingen å gi han bort til...........

Det er mange mannfolk som vegrer seg mot å vaske dass. De svever i den villfarelse at man må like alt man gjør.

Gjest kjærringfaen
Skrevet

Det er mange mannfolk som vegrer seg mot å vaske dass. De svever i den villfarelse at man må like alt man gjør.

Å jada, vi kvinner er vel født med et spesielt elsker-å-vaske-dass-gen?

Skrevet

Er hun god til å suge pikk?

Ja viss jeg ligger helt stille, rører jeg på meg så biter hun.

Skrevet

Kanskje det... Vasker hun samtidig som hun kjefter, da kan jeg jo bare bruke ørepropper... Tror du hun legger seg opp i at jeg bruker hodetelefoner, når jeg ser på TV? Er litt sulten..., blir det mat også?

Jada hun vasker og kjefter samtidig. Jeg prøvde og reklamere på henne til svigers, men reklamasjonstiden hadde visst gått ut. Han lurte bare på hvorfor jeg skulle ha det bedre enn andre.

Skrevet

Å jada, vi kvinner er vel født med et spesielt elsker-å-vaske-dass-gen?

Ja, alle jeg kjenner elsker å vaske dass. Selv dupper jeg hodet nedi og tar hårvasken med det samme. Er så greit å skylle ut shampoen når jeg trekker ned.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Pøh!

Alle mannfolk som har vært i militæret vet at det å fjerne kjønnshår fra urinalene kan opphøyes til en kunstform!

Skrevet

Jada hun vasker og kjefter samtidig. Jeg prøvde og reklamere på henne til svigers, men reklamasjonstiden hadde visst gått ut. Han lurte bare på hvorfor jeg skulle ha det bedre enn andre.

Det viktige for meg, er jo hvor lang reklamasjonsfrist jeg får...

Skrevet

Pøh!

Alle mannfolk som har vært i militæret vet at det å fjerne kjønnshår fra urinalene kan opphøyes til en kunstform!

Fy faen, ikke nevn sånne pisserenner. De stinker altså helt for jævlig. Stakkars mannfolk som må stå sånn ved samlebåndet og pisse med folk ved siden av seg. Tror ikke jeg hadde fått ut en dråpe.

Tror du det er noen som går på avlukker og pisser i stedet, dvs. later som de skal drite?

Gjest steinplukkerinnen
Skrevet

Jeg tok ham på fersken og ser at han vil gi meg bort. Det blir nok ikke billig jeg er verdt min vekt i gull.

Han er ikke så tøff som han gir seg ut for, han er i full gang med vasken nå :-)

Jeg har brukt 3 år på å temme ham, og det begynner å hjelpe nå.

Kjekt at så mange vil ha meg, men jeg orker ikke enda et dresurkurs :-)

Skrevet

Jeg tok ham på fersken og ser at han vil gi meg bort. Det blir nok ikke billig jeg er verdt min vekt i gull.

Han er ikke så tøff som han gir seg ut for, han er i full gang med vasken nå :-)

Jeg har brukt 3 år på å temme ham, og det begynner å hjelpe nå.

Kjekt at så mange vil ha meg, men jeg orker ikke enda et dresurkurs :-)

"...han er i full gang med vasken nå"

Si fra om du vil gi bort han, da ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...