Gå til innhold

Trenger noen gode orgasmeråd!!


fiskene80

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente som har stooore problemer med å få orgasme. For det første får jeg det kun når jeg bruker klitorisstimulator, og da må jeg minst holde på 30min før jeg kommer... Jeg har flere ganger prøvd å bytte til fingeren når jeg nesten er der, men da bare daler det rett ned. Alle sier jeg bare skal slappe av, men det er ikke det som er problemet, for jeg slapper fullstendig av! I lengden blir jo guttene også lei av at jeg aldri får det til, selv om jeg forteller at jeg har det godt likevel. Og det har ingen ting å si om jeg stimulerer meg selv mens jeg har sex. Jeg får det bare ikke til!!!

Og da lurer jeg på om noen har noen gode råd? Er det sånn at noen jenter bare ikke kan få det til, og at det bare er noe jeg må lære å leve med??? Og at jeg i fremtiden alltid vil måtte ha med meg vibratoren når jeg går til seng med en gutt?

Og nå som jeg likevel skriver inn; når jeg shaver meg nedentil blir jeg kjempe rød og hoven. Noen som vet om noen bra, ikke alt for dyre kremer?

Takknemlig for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lemitrus

Ang. barberingen; babyolje er bra for mange, det er ikke dyrt.

Jeg har egentlig ikke noe råd ang. orgasme, men slapp av og koble ut, og begynn for all del ikke å tenke på at guttene går lei av deg fordi du ikke får orgasme, det gjør det bare verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva bruker du når du barberer deg da? Maskin? Høvel? Krem? Jeg bruker stort sett høvel og en sjelden gang krem og har aldri blitt rød og hoven. Hvis du bruker barberskum eller krem så prøv og bytt merke, det kan jo være noe i det du ikke tåler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskene80, jeg leste et sted, husker ikke hvor, at hvis du blir rød og hoven etter barbering kan du smøre på en krem som heter Hydrokortison. Det er egentlig en krem mot utslett og eksem, og du får kjøpt den reseptfritt på apoteket. Jeg har ikke prøvd den selv, men det er iaf et råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje du kan hjelpe meg? For jeg får ikke orgasme i det hele tatt. På meg virker det som om du kan få i hvert fall alene. Noen gode råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje du kan hjelpe meg? For jeg får ikke orgasme i det hele tatt. På meg virker det som om du kan få i hvert fall alene. Noen gode råd å komme med?

Jeg klarte heller ikke å få orgasme før for ca et år siden. Da tok jeg meg en tur på kondomeriet og kjøpte en vibrator, og vips der klarte jeg det! Dog jeg bruker som sagt minst 20-30min, så så flink er jeg heller ikke. Så eneste rådet jeg kan gi deg, er å prøve klitorisstimulator! Det virket ihvertfall på meg.

Når det gjelder barbering bruker jeg høvel, og shaver så godt det lar seg gjøre bare med hårene. Men skal teste ut disse greiene, takk for tips! Håper fortsatt på noen råd som kan gjøre det lettere for meg å få orgasme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fuji1365380447

Fiskene80, jeg leste et sted, husker ikke hvor, at hvis du blir rød og hoven etter barbering kan du smøre på en krem som heter Hydrokortison. Det er egentlig en krem mot utslett og eksem, og du får kjøpt den reseptfritt på apoteket. Jeg har ikke prøvd den selv, men det er iaf et råd :)

For all del - ikke begynn å smør deg med hydrokortison! Det er et middel som bare skal brukes når du har sterke allergiske reaksjoner eller betennelser.

Selv om det selges reseptfritt på apoteket (i svært lav dose), så er det ikke noe man skal leke med.

Hydrokortison er et hormonstoff som finnes naturlig i kroppen. Hvis du begynner å tilføre hydrokortison i tide og utide, så kan kroppe slutte å produsere det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del - ikke begynn å smør deg med hydrokortison! Det er et middel som bare skal brukes når du har sterke allergiske reaksjoner eller betennelser.

Selv om det selges reseptfritt på apoteket (i svært lav dose), så er det ikke noe man skal leke med.

Hydrokortison er et hormonstoff som finnes naturlig i kroppen. Hvis du begynner å tilføre hydrokortison i tide og utide, så kan kroppe slutte å produsere det!

Herregud, det er ikke så farlig da! Jeg bruker det på utslett hver dag, og jeg er ikke død ennå. Hvis man har problemer med svie der nede så skader det ikke å prøve. Det er ikke akkurat etsende syre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det er ikke så farlig da! Jeg bruker det på utslett hver dag, og jeg er ikke død ennå. Hvis man har problemer med svie der nede så skader det ikke å prøve. Det er ikke akkurat etsende syre.

Grunnen til at du ikke skal overdrive kortisonbruken er fordi kroppen også kan bli immun mot det den dagen du virkelig trenger det - for eksempel brannsår, solbrenthet og slikt.

Jeg anbefaler aloe vera-krem. Fungerer kjempebra. Det bruker jeg mot mild solbrenthet, eventuelt etter tre-fire dagers bruk med kortison når jeg er verre brent (blir alltid masse solbrent), alt ettersom hvor lang tid det tar før det slutter å svi, klø, gjøre vondt.

Og jeg bruker aloe vera som hudkrem av og til, og når jeg har shavet osv. Og den er av naturlige midler, og har ikke noe å si for kroppens immunitet eller ikke - fungerer uansett, i hvert fall i følge det jeg har hørt. Også er den billigere enn kortisonkremen - som altså kroppen kan bli immun mot (for å repetere poenget mitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du ikke skal overdrive kortisonbruken er fordi kroppen også kan bli immun mot det den dagen du virkelig trenger det - for eksempel brannsår, solbrenthet og slikt.

Jeg anbefaler aloe vera-krem. Fungerer kjempebra. Det bruker jeg mot mild solbrenthet, eventuelt etter tre-fire dagers bruk med kortison når jeg er verre brent (blir alltid masse solbrent), alt ettersom hvor lang tid det tar før det slutter å svi, klø, gjøre vondt.

Og jeg bruker aloe vera som hudkrem av og til, og når jeg har shavet osv. Og den er av naturlige midler, og har ikke noe å si for kroppens immunitet eller ikke - fungerer uansett, i hvert fall i følge det jeg har hørt. Også er den billigere enn kortisonkremen - som altså kroppen kan bli immun mot (for å repetere poenget mitt).

Greit nok det, men jeg har ikke snakka om å bruke det flere ganger om dagen heller da.... Men men, gjør som dere vil folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør smøre deg med hydrokortisonkrem om du blir veldig rød... dette funker fint... men ikke over tid.

Da ville jeg brukt a-vitamin krem innimellom. bruk baby-olje hver gang du har barbert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...