Gå til innhold

Hard mage


Gjest Hardimagen

Anbefalte innlegg

Gjest Hardimagen

Jeg prøver å bli gravid, og har de siste månedene tatt vitamin- mineraltilskudd. Etter jeg begynte med dette har jeg hatt svært hard avføring, og blør ofte når jeg er på toalettet. Vet ikke om dette er vanlig. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Noe jeg bør spise/ ikke spise?

Jeg lever ellers ett aktivt liv, spiser frukt, grønnsaker og grove brødskiver hver dag. Drikker ikke kaffe eller te.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv et vitamin- mineralprodukt som ikke inneholder jern. Og drikk rikelig!

Du kanskje har fått hemorroider siden du blør? Dette forsvinner av seg selv dersom du får orden på magen.

Er du sikker på at du ikke er gravid? Man blir gjerne hard i magen når hormonene løper løpsk.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hardimagen

Prøv et vitamin- mineralprodukt som ikke inneholder jern. Og drikk rikelig!

Du kanskje har fått hemorroider siden du blør? Dette forsvinner av seg selv dersom du får orden på magen.

Er du sikker på at du ikke er gravid? Man blir gjerne hard i magen når hormonene løper løpsk.....

Takk for svar!

Skal prøve det! Kan vel bare be om det på apoteket (uten jern altså...)

Er ellers ikke gravid, men håper å bli det snart...bare jeg ikke blir ennå mer hard i magen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...