Gå til innhold

fy faen


Hugh

Anbefalte innlegg

fy faen så jævlig livet kan være. jeg er tenker egentlig ikke på og ta mitt eget liv, men jeg skjønner faen ikke hva jeg gjør her lengre.

verdens beste jente, den jenta som passa perfekt for meg, den jenta jeg ville dele resten av mitt liv med har knust hjertet mitt og forlatt meg.

tanken på at jeg aldri mere skal få holde rundt henne og kysse henne er helt for jævlig.

jeg vet ikke engang hvorfor jeg skriver dette innlegget her. jeg vet faen ingenting.

det er så mye dritt som skjer. folk som står nær deg dør, hunden din dør, man ligger våken om kveldene og føler seg jævlig og tenker på alle mulige jævlige ting. hvorfor i all verden gidder jeg leve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    14

  • pip

    9

  • soleil

    3

  • sorg11365380567

    3

Mest aktive i denne tråden

Det går seg til etter hvert. Siden jul har jeg vært med å begrave to gode kompiser, så jeg er enig med deg i at verden er et faen så råttent sted.

Cluet er likevel å gjøre det beste ut av det. Du har rundt 90 år på det faens stedet her, og man bør da gjøre det beste ut av det. Ingen grunn til å stikke av og ende opp som en selvmordskandidtat bare fordi du har mista en dame eller tre. Det skjer oss alle. Og om ikke får du noen gode ligg, noen hyggelige stunder med kompisere og ser noen gode filmer som gjør at du føler deg bra igjen.

Er du religiøs? Si nei! Du er sikkert ikke det. De fleste av oss jordnære folka er tross alt ikke det, men uansett så vet du at verden og alt rundt oss er rimelig uendelig, og likefullt vet du at du bare er her i rundt 80-90 år.

Altså får du heller holde ut, håpe på det beste og sjenerelt gi faen, som resten av oss.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er på smerten vi modnes, og hadde det ikke vært for smerten så hadde vi heller ikke greid å sette pris på det gode når det kommer.

blir det så ille at det grenser over i depresjon, så må du for all del gå til legen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristen jente

Det går seg til etter hvert. Siden jul har jeg vært med å begrave to gode kompiser, så jeg er enig med deg i at verden er et faen så råttent sted.

Cluet er likevel å gjøre det beste ut av det. Du har rundt 90 år på det faens stedet her, og man bør da gjøre det beste ut av det. Ingen grunn til å stikke av og ende opp som en selvmordskandidtat bare fordi du har mista en dame eller tre. Det skjer oss alle. Og om ikke får du noen gode ligg, noen hyggelige stunder med kompisere og ser noen gode filmer som gjør at du føler deg bra igjen.

Er du religiøs? Si nei! Du er sikkert ikke det. De fleste av oss jordnære folka er tross alt ikke det, men uansett så vet du at verden og alt rundt oss er rimelig uendelig, og likefullt vet du at du bare er her i rundt 80-90 år.

Altså får du heller holde ut, håpe på det beste og sjenerelt gi faen, som resten av oss.

Lykke til! :)

Jordnære folk er ikke religiøse?

Er du helt dust i hodet ditt. Du er ikke et hakk bedre enn noen andre. Uansett om de har religion eller ikke.

Dust. Tenk å skrive noe så idiotisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordnære folk er ikke religiøse?

Er du helt dust i hodet ditt. Du er ikke et hakk bedre enn noen andre. Uansett om de har religion eller ikke.

Dust. Tenk å skrive noe så idiotisk

Sorry. Det er mulig jeg valgte feil ord når jeg skrev "jordnær".

Jeg burde vel skrevet "normale" mennesker, eventuelt "sterke" eller "ikke hjernevaskede" mennesker.

Det er mange muligheter, og når jeg tenker etter så var vel faktisk "jordnær" en helt ok beskrivelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går seg til etter hvert. Siden jul har jeg vært med å begrave to gode kompiser, så jeg er enig med deg i at verden er et faen så råttent sted.

Cluet er likevel å gjøre det beste ut av det. Du har rundt 90 år på det faens stedet her, og man bør da gjøre det beste ut av det. Ingen grunn til å stikke av og ende opp som en selvmordskandidtat bare fordi du har mista en dame eller tre. Det skjer oss alle. Og om ikke får du noen gode ligg, noen hyggelige stunder med kompisere og ser noen gode filmer som gjør at du føler deg bra igjen.

Er du religiøs? Si nei! Du er sikkert ikke det. De fleste av oss jordnære folka er tross alt ikke det, men uansett så vet du at verden og alt rundt oss er rimelig uendelig, og likefullt vet du at du bare er her i rundt 80-90 år.

Altså får du heller holde ut, håpe på det beste og sjenerelt gi faen, som resten av oss.

Lykke til! :)

Godt sagt. Jeg er nok ikke religiøs nei.

Og jeg skjønner hva du mener med at vi jordnære folk som regel ikke er religiøse.

Jeg er realist og står på egne bein, tror ikke på skjebnen, for jeg liker ikke tanken på og ikke ha kontroll på mitt eget liv.

For meg som ikke er religiøs synes jeg alt som har skjedd rett og slett bare er forjævlig. Men sånn er vel livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er på smerten vi modnes, og hadde det ikke vært for smerten så hadde vi heller ikke greid å sette pris på det gode når det kommer.

blir det så ille at det grenser over i depresjon, så må du for all del gå til legen, da.

Akkurat den "modningen" klarer man seg veldig godt uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Hei!

Jeg skjønner hvordan du har det. Skjønte ikke hvorfor jeg skrev noe her selv til og begynne med. Det samme har hendt meg, typen gjorde det slutt i april, og vi holdt på litt gjennom hele sommeren, helt til jeg i dag fikk høre at han er sammen med en ny.Det er dritvondt å høre, sitter bare og griner, og vet ikke hva jeg skal gjøre lengre..De fleste sier at å ta tiden til hjelp, er det beste, og kutt all kontakt med eksen. Noe som er vanskelig i mitt tilfelle, da vi har felles venner, samme forelesninger og bor på samme studentby... virkelig med deg, dette er desverre ikke så lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den "modningen" klarer man seg veldig godt uten.

Gjør man egentlig det? Selfølgelig overlever man uten, men får man nok livserfaring uten å ha opplevd den type smerte?

"..................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

det er på smerten vi modnes, og hadde det ikke vært for smerten så hadde vi heller ikke greid å sette pris på det gode når det kommer.

blir det så ille at det grenser over i depresjon, så må du for all del gå til legen, da.

Det er vel ikke til å unngå at det går over i depresjoner. Jeg har vært gjennom dette med samme person 4 ganger, og nå har han såret meg igjen. Selvfølgelig blir jeg deppa! Sist spiste jeg ikke på 6 dager! Det er nok ganske normalt å bli deppa, men prøv å finne noe med eksen som gjør at du blir sint og forbanna! Det har jeg gjort, og det føles bedre.Selv om jeg savner ham, så hjelper det en stund ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorg11365380567

Når alt er ræva (stykt sagt) og du har nådd bunnen av det du føler NÅ, så kan det bare gå en vei - oppover.

Enig i det, men du har ofte en opp-og-ned periode. Jeg har det slik når jeg ikke ser ham, da er alt supert, men når jeg møter ham, får det meg til å tenke på at jeg aldri skal holde rundt ham igjen, og det gjør meg bare deppa...særlig å tenke på at han har en annen nå.Men en dag må det da gå bedre for oss også! Det er håp for alle sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

Det er vondt, men det blir bedre etter hvert. Om du ikke tenker på det nå, eller ønsker det.. så kan du jo møte en annen fin jente en gang. En du blir glad i og som blir glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke sign

Sorry. Det er mulig jeg valgte feil ord når jeg skrev "jordnær".

Jeg burde vel skrevet "normale" mennesker, eventuelt "sterke" eller "ikke hjernevaskede" mennesker.

Det er mange muligheter, og når jeg tenker etter så var vel faktisk "jordnær" en helt ok beskrivelse.

Ikke snakk dritt om oss som tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk dritt om oss som tror!

Du forsto det i det minste.

Jeg snakket dritt om dere som tror, ikke religionen i seg selv.

En ting er for øvrig å tro, en annen ting er å mer eller mindre leve etter noen såkalte tips som Gud har gitt, fanatisk som det tross alt er.

Hvis det finnes noen Gud så sitter han sikkert og ler av dumme jordboere som lever som nikkedukker etter noe som engang ble skrevet i en veldig gammel bok, enten den heter bibelen eller koranen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristen jente

Sorry. Det er mulig jeg valgte feil ord når jeg skrev "jordnær".

Jeg burde vel skrevet "normale" mennesker, eventuelt "sterke" eller "ikke hjernevaskede" mennesker.

Det er mange muligheter, og når jeg tenker etter så var vel faktisk "jordnær" en helt ok beskrivelse.

Og hvem utnevner deg til å være et sterkt menneske? Nemlig deg selv. Og en selvutnevnt "sterk" person er vel ikke noe å hoppe i taket over. Regner med du er en liten "altvitende" som tror han sitter med fasiten.

Innse at du ikke kan være sikker på at du har rett. Og at du viser så liten forståelse for menneskenes mangfold av både religion og mange andre ting... ja det sier vel mer enn tusen ord. Du sier religiøse mennesker er hjernevasket? Hvem bryr seg vel om at du sier det i det lange løp? Du bare oppildner til et lite sekunds irritasjon for oss som mener det motsatte av deg.

Du er bare en liten ubetydelig maur. Men det får være din sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem utnevner deg til å være et sterkt menneske? Nemlig deg selv. Og en selvutnevnt "sterk" person er vel ikke noe å hoppe i taket over. Regner med du er en liten "altvitende" som tror han sitter med fasiten.

Innse at du ikke kan være sikker på at du har rett. Og at du viser så liten forståelse for menneskenes mangfold av både religion og mange andre ting... ja det sier vel mer enn tusen ord. Du sier religiøse mennesker er hjernevasket? Hvem bryr seg vel om at du sier det i det lange løp? Du bare oppildner til et lite sekunds irritasjon for oss som mener det motsatte av deg.

Du er bare en liten ubetydelig maur. Men det får være din sak.

Du har rett. Jeg er i den store sammenhengen bare en "liten ubetydelig maur", men jeg innser i det minste at jeg er det, og lever deretter.

Jeg lever tross alt etter mine og (selvsagt) samfunnets normer.

Du derimot, du lever etter en annen person (eller makt om du vil) som du ikke engang vet om eksisterer (neida, jeg vet det ikke jeg heller), noe som vel sier mer om deg enn om meg.

Eller?

Jeg ler ikke av Gud som jeg ikke vet om eksisterer, eller religion i seg selv, men jeg ler av mange av dere nikkedukker av noen såkalte kristne som må spørre om råd i en bok som for lengst har utgått på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem utnevner deg til å være et sterkt menneske? Nemlig deg selv. Og en selvutnevnt "sterk" person er vel ikke noe å hoppe i taket over. Regner med du er en liten "altvitende" som tror han sitter med fasiten.

Innse at du ikke kan være sikker på at du har rett. Og at du viser så liten forståelse for menneskenes mangfold av både religion og mange andre ting... ja det sier vel mer enn tusen ord. Du sier religiøse mennesker er hjernevasket? Hvem bryr seg vel om at du sier det i det lange løp? Du bare oppildner til et lite sekunds irritasjon for oss som mener det motsatte av deg.

Du er bare en liten ubetydelig maur. Men det får være din sak.

"Du er bare en liten ubetydelig maur."

Stygt sagt av en som påstår å være kristen. Glemt alt det der med å "vende det andre kinnet til"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristen jente

Du har rett. Jeg er i den store sammenhengen bare en "liten ubetydelig maur", men jeg innser i det minste at jeg er det, og lever deretter.

Jeg lever tross alt etter mine og (selvsagt) samfunnets normer.

Du derimot, du lever etter en annen person (eller makt om du vil) som du ikke engang vet om eksisterer (neida, jeg vet det ikke jeg heller), noe som vel sier mer om deg enn om meg.

Eller?

Jeg ler ikke av Gud som jeg ikke vet om eksisterer, eller religion i seg selv, men jeg ler av mange av dere nikkedukker av noen såkalte kristne som må spørre om råd i en bok som for lengst har utgått på dato.

Du argumenterer som en unge som nettopp er ferdig med barnehagen.

Lær deg å takle at det fins forskjellige mennesker med forskjellige syn på livet. Det er en del av det å bli voksen. Kanskje du trenger noen flere år å bli voksen på?

Så flott at det er et mangfold av mennesker med mange forskjellige valg når når det gjelder alle ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristen jente

"Du er bare en liten ubetydelig maur."

Stygt sagt av en som påstår å være kristen. Glemt alt det der med å "vende det andre kinnet til"?

En kristen person blir ikke noe mindre irritert enn en ikke kristen person.

Vende det andre kinn til? Det gjelder ikke i alle situasjoner. Da blir en bare en dørmatte. Alle har rett til å si sin mening. Og "SierDuDet" utrykte sin mening på en respektløs måte. Da fortjener han å få et svar med like liten mengde respekt.

Jeg kan vende det andre kinn til i mange situasjoner, men dørmatte blir jeg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...