Gjest Raggarpoket Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Heisann! Vurderer å gå over til Chess med en enormt lav mnd avgift og billige priser for mitt forbruk.Er det noen som har erfarin`g? Gode og dårlige mottas med takk! Har telenor og dårlig økonomi. Vil prøve å spare litt! Men det er noe med det å forlate trygge gode telenor..... 0 Siter
Gjest BareMegBare Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Jeg bytta til Chess i midten av juli. Har enda ikke fått regning, noe jeg ser på som et stort minus. For når regninga endelig kommer, har den nok rukket å bli ganske stor. 0 Siter
jacob Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Har chess King og er meget fornøyd - så langt. 0 Siter
Gjest Skjermtrollet Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Har bestilt chess nå, mye billigere.. Spennende å se! 0 Siter
Gjest Skjermtrollet Skrevet 9. september 2003 Skrevet 9. september 2003 Jeg bytta til Chess i midten av juli. Har enda ikke fått regning, noe jeg ser på som et stort minus. For når regninga endelig kommer, har den nok rukket å bli ganske stor. Da ville jeg ringt å hørt.. fikk beskjed om at ting kunne ta tid, de hadde mye å gjøre nå.. skal visst være faktura 1 gang pr mnd.. Sikkert endel som har funnet ut at de er billige:=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.