Gå til innhold

Min hverdag - mitt hat

Gjest Boy at the age of 19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tuppelina

Jeg jobbet på et callsenter for en TakeAway-matkjede en gang. Det er jammen mange som ikke vet telefonnummeret sitt, adressen sin (de vil veldig gjerne ha maten levert, men hvor søren er det de bor igjen?) Jeg fikk ofte veiforklaringen på telefonen..Eller, for Guds skyld, vil oppgi navnet sitt. De skal jo hente maten! (Jada, alle vet jo hvem "du" er når du kommer..!!)

Har selv jobbet i butikk og man har bare så og så mye vesklepenger når man åpner.

Kommer det en med en tusenlapp så må man faktisk få vekslet denne ( inne på kontoret e.l. ) før kunden kan restbeløpet igjen.

Så nei, de som jobber i butikk har ikke nok vekslepenger til å veksle en tusenlapp så tidlig på morgenen.

Det hadde ikke jeg eller noen av de andre jeg jobbet med heller.

Det kan så være, men uansett så er ikke det kundens problem. Dette er noe som må løses av butikken. Det burde være løsbart. Hvis de som jobber der ikke takler dette på en god måte, så burde de finne seg en annen jobb.

Men jeg skjønner godt at de blir oppgitt over mange av kundene også.

Annonse

dette innlegget drister jeg meg til å si at han ikke har skrevet selv... jeg har nemlig lest det her inne før.

(Dessuten så styrer de rullebåndet med en knapp...)

De styrer IKKE bandet med knapp - har selv blitt beskyldt for det - i den tiden jeg jobbet i butikk, så det er HELT feil. Går på sensor.

De styrer IKKE bandet med knapp - har selv blitt beskyldt for det - i den tiden jeg jobbet i butikk, så det er HELT feil. Går på sensor.

Må det være likt overalt, da?

Jeg har selv jobbet i butikk, og da var det knappestyrt. Det er lenge siden. Men det betyr vel ikke nødvendigvis at absolutt alle kasser nå har sensorstyrte bånd?

Ingen stor sak, altså...

Kanskje litt forsjellig fra butikk til butikk... Jeg har iallefall sett det blir gjort...4 knapper på rad og rekke. et trykk og båndet starter...

...men dette er det ingenting å krangle om...

Kanskje litt forsjellig fra butikk til butikk... Jeg har iallefall sett det blir gjort...4 knapper på rad og rekke. et trykk og båndet starter...

...men dette er det ingenting å krangle om...

Å jooo da - dette må vi krangle om :)

Men vitsen var liksom vekk nå da dette var et plagiat-inlegg.

Sukkkk... og det som var så bra skrevet...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...