Gå til innhold

Total legeskrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tannlegen er jeg egentlig ikke noe redd, men jeg sliter sinnsykt med det å gå til vanlig lege. Så et innlegg lengere ned her hvor man diskuterte hvorvidt tannlegen kunne gi lystgass eller ikke. Kan man få noe sånn gass før man skal ta en eventuell blodprøve? Jeg har nemlig total fobi mot sprøyter og får meg derfor bare ikke til å gå til legen for å ta forskjellige prøver. Dette er selvsagt kjempedumt, men nå er det jo sånn at enkelte fobier bare er der, og lite er det å gjøre med det i grunn.

Finnes det leger som tilbyr noen form for (kjempesterk) lystgass eller noe annet? Jeg skulle faktisk ønske legen kunne slå meg brutalt ned først, sånn at jeg var bevistløs og ikke merket noe..

(Ikke støtende ment mot andre)

Skrevet

Jeg har legeskrekk, sprøyteskrekk og nåleskrekk. Når jeg skal ta blodprøver ber jeg bestandig om å få spebarnsnåla. Det er ei veldig tynn nål som de bruker når de må stikke små spebarn. Den gjør ikke vondt.

Her for en stund siden måtte jeg til legen. Det jeg gjorde før jeg dro til legen var at jeg dopet meg ned. Var nesten borte vekk da jeg gikk til legen. Hadde noen med meg til legen som fulgte meg inn og var sammen med meg der. Da gikk legebesøket mye bedre.

Skrevet

Jeg har legeskrekk, sprøyteskrekk og nåleskrekk. Når jeg skal ta blodprøver ber jeg bestandig om å få spebarnsnåla. Det er ei veldig tynn nål som de bruker når de må stikke små spebarn. Den gjør ikke vondt.

Her for en stund siden måtte jeg til legen. Det jeg gjorde før jeg dro til legen var at jeg dopet meg ned. Var nesten borte vekk da jeg gikk til legen. Hadde noen med meg til legen som fulgte meg inn og var sammen med meg der. Da gikk legebesøket mye bedre.

Bør man ikke ha noenlunde "rent" blod når man tar blodprøve da?

Skrevet

Bør man ikke ha noenlunde "rent" blod når man tar blodprøve da?

Når jeg får den spebarnsnåla har jeg ikke tabletter innabords. Men man bør nok ha rent blod ja. Men jeg tror det går greit hvis man sier i fra hva man har tatt og hvor mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...