Gå til innhold

Møbel-stilen "Koloni" (mørke massive møbler)

Anbefalte innlegg

Gjest litt grønn

Jeg har fallt helt for den koloni-stilen som det er en del av på markedet. Har nå kjøpt en del i serien India.

Men hva slags møbler kan jeg kombinere med dette? Blir det feil med sort eller mørkebrunt skinn?

Og hva med kurvmøbler?

Noen som har tips til hva som er fint til denne stilen?

Fortsetter under...

Både sort og brunt skinn er fint. Kurv er også kjempe fint.

Lys møbler i stoff er også pent (men ikke så praktisk kanskje).

Når det gjelder stil på møblene er det fint både med en stram/minimalistisk til (for å bryte litt), og mer rustikke møbler..

Jeg ELSKER kurvmøbler, og Slettevoll har masse fint, (men det er forholdsvis dyrt der)

Av farger til syntes jeg både rustrødt, burgunder, lilla og eplegrønt er fint til.

Jeg synes det er kjempefint med mørke tremøbler sammen med lys beige sofa og stoler. Det er min drømmestil, men den må nok vente til vi har barn som ikke søler i sofaen lenger... :-)

Hvis du kombinerer mørkt tre med mørkt skinn, kan det kanskje bli litt dystert, i hvertfall i små rom. Lyse vegger og gardiner kan være motvekt.

Kurvmøbler passer sikkert bra.

Hvis du har sans for dramatikk, vil de mørke tremøblene se flotte ut sammen med tekstiler og detaljer i rød- og lillatoner!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...