Gå til innhold

Marits historie

Christian Anker, redaktør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe så trist da :( ble skikkelig rørt av den "historien" Jeg så spesielt på det siste innlegget hennes, det hadde hun mange skrivefeil, men det er jo ikke så rart det.

Vennlig hilsen

Skrevet

Tenker på henne hver dag, har ventet på når dette skulle legges ut!!

Skrevet

Takk Christian, jeg tenker så ofte på Marit, og det vi fikk lov til å ta del i... Det er godt at dette ikke går i glemmeboka... Tenk at det om få måneder (i mai) er 2 år siden hun døde...

Takk!

Vennlig hilsen

Gjest Den originale Bønna
Skrevet

Takk Anker for historien!!!

Helt siden jeg kom inn på Dol (oktober '99) har jeg hørt om Marit og hennes historie. Jeg har tenkt på henne og jentungen, men har ikke visst noe før i dag......

Håper alt har gått bra med jenta hennes, og at framtiden hennes vil gå i positiv retning med Marit som rettleder via brever og film.

Skrevet

Gripende...Har ikke vært her mer enn ett år og har ikke fått med meg så mye om denne saken. Er det meningen hennes datter skal få disse notatene når hun blir eldre? Så ut til at hun ville det, men ikke hadde tatt vare på alt som hun hadde skrevet!?

Skrevet

Husker den tiden da hun døde...Kondolansene som strømmet inn må virkelig ha vært en av de lengste trådene på Dol noensinne !!! Har lest historien mange ganger ,og griner like mye hver gang....Håper datteren har det bra.

*sukk*

Skrevet

Jeg har ikke så mange kommentarer, har egentlig bare en diger klump i halsen, fordi jeg husker så godt historien om Marit og på en måte blir det gjenopplevd når jeg leser det på nytt.

Er det ingen som kan være så snille å finne ut hvordan det går med datteren hennes?

Jeg har selv en sønn på 3,5 år og jeg er 26 år, så jeg satte meg ofte selv i hennes situasjon og ble helt på gråten hver gang jeg tenkte på at det kunne likegodt vært meg ...!

Jeg tenker masse på Marit, men skrev vel heller lite. Det ble for sterkt for meg, som selv var inne i en sterk depresjon da. Jeg var vel egentlig ganske redd for å gjøre den siste delen av livet til Marit verre, ved å skrive masse svada, stort sett om egne problemer som var det eneste jeg hadde å snakke om...

Det Marit skrev, hjalp meg en god del til å se lysere på livet og være mer takknemlig for hva jeg har nå i dag.

Jeg skulle ønske du, Dr. Anker kunne samle alt sammen, inkl. svarene til Marit.

Jeg påtar meg gjerne å lage "papirversjonen" av historien, dersom det er aktuelt. Men kun dersom pårørende til Marit ville synes det er ok og om de tror Marit hadde villet det selv.

Hilsen

• 7 år senere...
Skrevet

Den er ikke der....

Men så er det snart 8 år siden den ble lagt der, så den er vel flyttet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...