Gå til innhold

Procerin, thymusin, propecia og andre hårtap midler


bono

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste begynt å legge merke til en betydelig menge hår i sluken på dusjen. Har da begynt å begynt å ta det opp daglig, men nå gidder jeg nesten ikke lenger! Det blir bare nedtrykkende å se på. Her om dagen satt jeg og jobbet med en oppgave og klødde meg litt i hodetbunnen på siden av hodet inn i mellom. Så så jeg ned på t-skjorta og der var det ikke mindre enn 35 hårstrå som var fallt av da i løpet av kanskje en times tid.

Vel, jeg tror tiden er inne for å gjøre noe, hvis ikke jeg skal bli skallet før jeg er 23! (er 20 nå!). Så i kveld har jeg søkt litt rundt på nettet og har kommet borti en haug av kurer. Det var spesielt tre jeg la merke til. Propecia, som tydligvis skal være den sikreste i den forstand at den tross alt blir skrevet ut av leger her til lands, pluss at jeg har fått vite at min eldre bror har brukt denne de siste par åra med stort hell.

Videre så var det noe som het thymusin eller noe der om kring, men jeg vet ikke hvor mye jeg stoler på denne kuren ettersom jeg har lest både positivt og negativt om den (pluss at den står på en "scam-list" til et nettsted kalt "thebaldtruth.com". Den koster også skjorta.

Den siste er noe som heter Procerin, og denne virker svært bra og billig sammenlignet med de to andre produktene. Jeg kunne ikke finne noe "dritt" skrevet om det produktet, pluss at den var på 1. plass på en liste på hairloss-help.com. Problemet med denne er at jeg ikke finner noen erfaringer fra faktiske brukere. Men den er jo så billig at det virker jo verdt å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 4 måneder senere...
flode1365380163

Har du funnet ut hva du skal prøve av nevnte produkter?

Hvor mye er prisen på Propecia og procerin i Norge egentlig?

Propecia ser ut til å virke fint, jeg mister ikke mer og har fått noe nytt hår (etter 3mnd), koster ca 2000 per 3 mnd.. lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...