Gå til innhold

Mageproblemer (+ klump)


Getz

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har to spørsmål;

1. Hva kan være grunnen til at jeg i den senere tiden ofte har hatt magesmerter (4 dager), som ligner på sultesmerter. Selv om jeg spiser som normalt, og evt. mer forblir smertene. Skulle tro magen aldri ble mett (ikke vektproblem eller spiseforstyrrelse)? Eneste delvise kuren jeg har funnet er å drikke mye vann i korte perioder, da forsvinner smertene for en periode. Det kan også hende de forsvinner av seg selv, men de kommer tilbake etter en stund (smertene ligger i øvre mageregion litt til venstre evt. hele magen)

2. Hvordan kan man kjenne/se forskjell på kreftklumper og store kviser som ikke "slår ut"? Har en på nakken, hva skal jeg se etter?

Takk!

Gutt, 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynnende magesår? Stresser du mye? Røyker? Drikker mye kaffe? Spiser mye sterk mat?

Hei og takk for svar!

Jeg stresser mindre nå enn vanlig, røyker ikke, drikker ikke kaffe (men jeg drakk en del appelsinjuice i perioden), maten har ikke vært sterk i perioden.

En enkel måte å forbedre tilstanden på, før det kanskje utarter seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Hei og takk for svar!

Jeg stresser mindre nå enn vanlig, røyker ikke, drikker ikke kaffe (men jeg drakk en del appelsinjuice i perioden), maten har ikke vært sterk i perioden.

En enkel måte å forbedre tilstanden på, før det kanskje utarter seg?

Ta en titt på denne siden:

http://www.helsenett.no/2_8/2_8_s11.html

Ta deg en tur til legen for å få skikkelig svar.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...